Dårlig opplevelse TUL

KineHelene

Forelsket i forumet
September To Remember 2022
Hei.

I dag hadde jeg time på klinikken hvor jeg hadde innsett, men hele opplevelsen av tul var skikkelig dårlig.

Startet med at han legen var forsinket pga en annen pasient.
Og når det var min tur så var han så kjapp og når han skulle vise hjertet så var han så kjapp at jeg knapt fikk sett det, ikke fikk jeg høre hjertelyden. Spurte om å få bilder og han tok noen dårlige bilder, prøvde ikke å få til noen gode bilder.

Føler at det bare var inn og ut, null tid for meg å få sett ordentlig og følte timen gikk super dårlig selv om han sa at alt var bra.

Men når man har vært så dårlig som det jeg har vært disse to siste ukene så hadde det vært hyggelig om man fikk litt tid til å kunne se ordentlig og tid til å fordøye dette. Spesielt når man betaler 16000 kr for timen også.

Måtte bare få ut litt frustrasjon her. Skal sende de en mail i morgen.

Vedlegg

• received_1767081970160684.jpeg
    received_1767081970160684.jpeg
    24,7 KB · Visninger: 94
Last edited:
Det var en dårlig opplevelse og lite profesjonelt av ultralyd legen! Ville nok klagd på dette jeg og og hvertfall med tanke på at man gjør dette privat og betaler en grei sum for å få en trygghet!

Det hørtes ikke mye koselig ut for deg. Det er ikke bra. Ja, ta det opp med de. Det burde de få tilbakemelding på,skal jo ikke være sånn.

Klem til deg ❤️

Jeg hadde time offentlig og betalte ingenting, legen tok seg god tid til å se selv først og viste meg etterpå. Fikk også med et bilde uten å spørre og han hadde tid til å prate etterpå. Når man går privat bør de sette av god tid siden du tross alt betaler for tiden dems. Synes du skal klage. Jeg hadde ul på Volvat sist graviditet (da i uke 12), og det var en veldig fin opplevelse.

Uff, så leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse.

jeg hadde min tidlige ultralyd offentlig, og det var over på 5-6 min. Fikk ikke like bra bilder som deg heller, men det er jo fordi det er tidlig.

Men når man betaler for det, 1600 og ikke 16 000 håper jeg, forventer man kanskje litt mer service. Hadde også sagt i fra hvordan du opplevde det til klinikken. Uforutsette ting kan skje slik at det blir forsinkelser, men hver pasient skal jo bli sett likevel!

Hadde samme opplevelse en gang. Var så vidt jeg fikk se at hjertet slo. Gikk der fra og følte meg sykt til bry. Ikke noe godt. Håper neste gang blir bedre for deg:Heartred

Huff, så kjedelig.. Er jo ikke sånn man vil bli møtt:( Godt å høre at alt sto bra til i hvertfall:Heartred Får jeg spørre hvor dette var, og om det var privat? Jeg har selv tenkt å bestille privat TUL, og unngår gjerne steder hvor dette har skjedd

Huff, det er nedtur når dagene føles tunge :Heartred

Meeen, selv om du ikke fikk fullt utbytte av timen må det ihvertfall være godt å vite at alt er som det skal :-)

Det er nok lurt å gi tilbakemelding på det til klinikken, kanskje flere som har opplevd tilsvarende.

Håper du får ny tidlig ultralyd om ikke lenge! :-)

Ser jeg i trøtthetens hete hadde skrevet en 0 for mye men ja føler at når man betaler såpass mye så bør man få en følelse av å bli sett. Skal sende dem en melding i dag når formen tillater det.

Jeg var på klinikk Hausken og har vært super fornøyd med dem på alle andre punkter. Ikke hatt denne legen før der.

Hei.

I dag hadde jeg time på klinikken hvor jeg hadde innsett, men hele opplevelsen av tul var skikkelig dårlig.

Startet med at han legen var forsinket pga en annen pasient.
Og når det var min tur så var han så kjapp og når han skulle vise hjertet så var han så kjapp at jeg knapt fikk sett det, ikke fikk jeg høre hjertelyden. Spurte om å få bilder og han tok noen dårlige bilder, prøvde ikke å få til noen gode bilder.

Føler at det bare var inn og ut, null tid for meg å få sett ordentlig og følte timen gikk super dårlig selv om han sa at alt var bra.

Men når man har vært så dårlig som det jeg har vært disse to siste ukene så hadde det vært hyggelig om man fikk litt tid til å kunne se ordentlig og tid til å fordøye dette. Spesielt når man betaler 16000 kr for timen også.

Måtte bare få ut litt frustrasjon her. Skal sende de en mail i morgen.
Holy makaroly, betalte du 16000 for en ultralydtime? :eek:

Skjønner at du ble skuffa av det. Hadde nesten litt sånn opplevelse, jeg også. Men ikke helt. Tror ikke det var mulig å høre hjertelyden så tidlig til meg da.

Holy makaroly, betalte du 16000 for en ultralydtime? :eek:

Skjønner at du ble skuffa av det. Hadde nesten litt sånn opplevelse, jeg også. Men ikke helt. Tror ikke det var mulig å høre hjertelyden så tidlig til meg da.
Åh, så nå at du hadde lagt til en null for mye, det var egentlig det jeg tenkte du hadde gjort.

Fy søren, så dårlig gjort, og for en dårlig behandling. Jeg hadde ikke nølt med å ringe dit, og klage, fortelle om hvor sårt det var for deg :( har ikke ord, så dårlig gjort, rett å slett

Back
Topp