Dårlig nytt

PS.I Love You

Gift med forumet
Blir ikke forsøk i mars[:(] Pga påskeferien!!
Rekker det ikke i tilfelle ikke medisine har heeelt den effekten de skulle så jeg måtte gå på mere så ville de ikke sjanse med det[:(][:(] Skjønner jo dette..
Men blir ikke noe før mai da pga jeg har eksamen i April og svogeren min skal komfirmeres så må nesten holde oss hjemme den tia der gitt[:(][:(]

Kansje teit.. men måtte utsette i februar pga vinterferie, mars pga påske, april pga eksamen osv..

Håper virkelig mai er mnd vår da!![8|]

så kjipt da [&:]
får inderlig håpe at alt klaffer i mai da [:D]

stoor klem fra meg [:)]

ORIGINAL: Nesing

Du skal se det bare betyr hell og lykke. Lyse dager gjør noe med kropp og sjel, og mai er jo en fin tid sånn sett. Lykke til med eksamen i april! [:)][:)]

Man blir så trist for man blir så utrolig skuffet. Skjønner deg veldig godt.
MEN tenk så godt det blir når tiden kommer. Venter sammen med deg[:)]

ORIGINAL: ElinR

så trist med utsettelse da[:(][:(][:(] satser på at mai er lykkemnd[;)]

ORIGINAL: Hoppla

Man blir så trist for man blir så utrolig skuffet. Skjønner deg veldig godt.
MEN tenk så godt det blir når tiden kommer. Venter sammen med deg[:)]

Så trist da. Nå må dere ta vare på dere selv å lade opp kroppen. Dette skal gå kjempebra[:D]

Kjipt med så mange utsettelser.. men det er ikke så lenge til mai heller - det går fort nå som snøen forsvinner og dagene blir lysere.
Som det blir sagt over her så sies det jo at lysere tider gjør det lettere å bli gravid også, så da krysser vi for at mai blir deres måned[:)]

ORIGINAL: ElinR

så trist med utsettelse da[:(][:(][:(] satser på at mai er lykkemnd[;)]

kjipt med utsettelse når ein er klar for å komma i gang!

Så kjipt.. Men da håper jeg at du kommer med i mai mnd. Det er mange som skal i mai mnd har jeg fått med meg. Jeg selv er i juli så det er i området[:)].
Skal hjelpe deg med å krysse fingrene for at det blir mai prøving på dere...
tvi tvi

ORIGINAL: småsmurf

Oi, kjipt det, satser på att mai er månden deres!![:D]

Back
Topp