Dårlig nyheter på TUL

Firevakreskatter

Forumet er livet
Januarhula 2014
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Da forklarer jeg dere. Var på tul i dag og der så de bare noe i livmora, men det var ingenting inni. Skal på enda en ul om en uke, men troa har forlatt meg.. Verken smerter eller blødd, så det kom litt uventet. Lykke til videre til dere andre.

Hvor langt er du på vei da? Kan jo være at det er for tidlig. Eller at du er kortere på vei enn du tror? Håper du får se mer på ul om en uke :)

6+2.. kan være at det er for tidlig å se, men er ikke særlig positiv :(

Du, ikke fortvil! Det der skjedde med meg også når jeg var hos legen 6+1. Han hadde for det første et elendig ultralydapparat - men jeg fikk jo heeelt panikk og tenkte at alt håp var ute! Dro fire dager senere til en annen en, og der så jeg lille frøet med et blinkende hjerte :) så IKKE ta sorgene på forskudd nå!!! ❤️❤️

Krysser fingrene for falsk alarm!

6+2.. kan være at det er for tidlig å se, men er ikke særlig positiv :(

Fikk akkurat samme beskjed idag. Så plommesekk og fostersekk, men fant ikke noe mer. Krysser fingre for at det er for tidlig å se noe hos oss. ❤️

Eller som en annen kommenterer. Kanskje de hadde et dårlig ultralyd apparat.

Da forklarer jeg dere. Var på tul i dag og der så de bare noe i livmora, men det var ingenting inni. Skal på enda en ul om en uke, men troa har forlatt meg.. Verken smerter eller blødd, så det kom litt uventet. Lykke til videre til dere andre.

Jeg tok også TUL da jeg var ca 6+5 (innvendig) og da så gyn ikke noe spess, bortsett fra at det var en liten prikk i livmoren. Han kunne ikke si det var en baby eller en cyste eller hva. 2 uker senere (8+5) da så vi knerten og hjertet slo som bare det :D Det ordner seg sikkert ;) <3

Fikk samme beskjed som deg igår og våknet i dag med brun blødning. Fikk skikkelig panikk så kontaktet en privat gynekolog i Lørenskog og det var skikkelig positiv opplevelse. Han så et lite foster og kunne også se hjerteslag. Så hold motet oppe.

Prøv og hold motet oppe:-) det kan være at det var for tidlig, de så akkurat det samme hos meg men når jeg var 7+4 så de en liten klump med et dunkende hjerte <3

Det holder at befruktningen skjedde 1-2 dager etter du har regnet (noe som er veldig vanlig), så vil de ikke se noe annet enn det de så i dag.
Så kan de se et embryo med hjerteslag noen dager senere, så prøv å ikke miste motet helt! <3

Back
Topp