Dårlig nattesøvn...

Pearl81

Glad i forumet
Heisann folkens! ser at det er flere som er våkne i natten.....jeg har vært plaget med de siste ukene. Er knalltrøtt hele dagen, men når kvelden kommer blir tydligvis "lyset skrudd på!" Kan ligge hele nettene og bare se på mannen min og misune meg grønn for at han faktisk får sove! Grenseløst irriterende! Hehe, Jaja jeg får slå ihjel litt tid her inne da! Koslig at det er så mange som diskuterer og snakker om forskjellige ting her inne, massevis av intresante temaer!! [:)]

Er heldigvis ikke plaget av dette, men skjønner godt hvordan du har det. Før jeg ble gravid gikk jeg 3delt turnus, kunne kanskje gå dag, kveld og natt på en uke. Slet skikkelig med å snu døgnet til normal døgnrytme igjen i friperioder. Nå kan jeg sove når som helst, hvor som helst[:D]

Jeg kan og sove hvor som helst og når som helst, bare det er på dagen!! Hehe
Får det ikke til om natta om jeg så truer meg selv, men er nyttesløst. Prøver å sove minst mulig på dagen da, da dette nok forsterker problemet. Prøver å finne på noe å gjøre så jeg ikke sovner, så i dag har jeg bakt pizzahorn og eplekake(for et styr på et lite studentkjøkken!!), nå er fryseren full av godsaker, men mistenker at jeg ikke har det så lenge, da min mann er en altetende vesen uten magamål! Værste av alt, han er tynn som strek! .....ok en strek med litt muskler på, mens jeg legger på en kilo på hofta hvis jeg går forbi en stratos....hehe, jaja vi er vel alle forskjellige.....har heldigvis ikke lagt på meg i svangerskaep så langt da, og det er kjempebra siden jeg er nokså rund fra fra før av!

Back
Topp