Dårlig nattesøvn?

Eliine

Flørter med forumet
Flere som våkner OFTE om natta nå og har vondt både her og der?
Føler beina blir tunge, hofta øm (mye vekt på den nå, stakkar)- snur meg til tider hver halvtime, og det går knapt en ny halvtime før jeg må snu meg igjen fordi hofta på siden jeg ligger på er øm og beina tunge.
Ellers er det en tissetur eller to, noen netter våkner jeg "bare" 4-6 ganger, andre sikkert opptil 10-14 ganger.
Synes det er vanskelig å finne gode sovestillinger nå, enda jeg bygger opp med puter både her og der.

Noen som har noen gode tips? :happy:

Føler beina blir tunge, hofta øm (mye vekt på den nå, stakkar)- snur meg til tider hver halvtime, og det går knapt en ny halvtime før jeg må snu meg igjen fordi hofta på siden jeg ligger på er øm og beina tunge.
Ellers er det en tissetur eller to, noen netter våkner jeg "bare" 4-6 ganger, andre sikkert opptil 10-14 ganger.
Synes det er vanskelig å finne gode sovestillinger nå, enda jeg bygger opp med puter både her og der.

Helt likt her! Og våkner æ ikke i løpet av natta for å gå på do eller snu meg så må jeg ha hjelp for å komme ut av senga på morgenen ellers kommer jeg meg ikke opp... Men er vel 1/7 dager det skjer om ikke sjeldnere....

Helt grusom nattesøvn her også.. Oppe stortsett 3-5 ganger hver natt.. Pluss våkner for hver gang Jeg snur meg.. Begynner å bli både utålmodig, sliten og lei nå :-/

Har ikke sovet siden sept..:bag: våkner ca hver time pga får ike puste eller vondt i magemuskler og ligamenter. Noen ganger sitter jeg og sover i sofaen.

Pleier å si at jeg forventer mer søvn når de er ute:laughing021

Sover helt enormt dårlig her også! Ikke bare våkner jeg ofte, men jeg bruker og en evighet på å sovne igjen. Aner ikke hvor lite jeg sov i natt, men det var jammen ikke mye :banghead:

Syns det varierer veldig. Har en toåring som tidsvis er våken noen netter, da blir det dårligere med søvn. Men ligger ofte litt våken etter å ha vært oppe på do. Tar igjen litt søvn på dagtid før jeg henter ungene igjen fra bhg og skole, så foreløpig er noen netter veldig bra, mens noen er i den andre enden av skalaen :joyful:

Uff, føler sånn med deg. Det er utrolig slitsomt å ha det sånn. Jeg hadde det også sånn siden uke 30 eller noe og fram til fødsel uke 37. For min del var det lite som hjalp. Sto opp midt på natta når smertene i hofte/bekken ble for ille, og la meg litt senere. Jeg hadde bedre og smertefri søvn på dagtid når søvnstrekkene ikke var så lange, og det hjalp meg veldig, selv om man ikke får gjort så mye annet <3

Her er det vel ingen posisjon som er behagelig mer enn 20 min. Og det er en turner i magen og en livmor i hardtrening på toppen av det hele, så nå blir det lite med søvn altså. Gjelder å ta powernaps og hvile mye mellom gåturer og henting/levering hit og dit. Kjennes som om alle ribbeina mine skal knekke snart også, merker at det bare er 11 dager igjen til termin gitt. Lov å håpe at hun kommer litt før??

Back
Topp