Dårlig nattesøvn

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Altså.. er det bare meg som sliter med nattesøvnen? Jeg kan bli tidlig trøtt på kvelden, men når jeg først er i seng får jeg så mange tanker at jeg ikke får sove. Når jeg da først sovner så våkner jeg mange ganger iløpet av natta fordi jeg er skikkelig svett. I tilegg må jeg selvfølgelig på toalettet hver natt:banghead: Dette har holdt på sånn i 1 uke.... slitsomt..

Noen som kjenner seg igjen?

Altså.. er det bare meg som sliter med nattesøvnen? Jeg kan bli tidlig trøtt på kvelden, men når jeg først er i seng får jeg så mange tanker at jeg ikke får sove. Når jeg da først sovner så våkner jeg mange ganger iløpet av natta fordi jeg er skikkelig svett. I tilegg må jeg selvfølgelig på toalettet hver natt:banghead: Dette har holdt på sånn i 1 uke.... slitsomt..

Noen som kjenner seg igjen?
Ofte oppe på do om matte eller våkner av at jeg er svett ja :banghead: Vanligvis er jeg en frysepinne :p

Ofte oppe på do om matte eller våkner av at jeg er svett ja :banghead: Vanligvis er jeg en frysepinne :p
Håper nattesøvnen blir bedre! Forrige gang sov jeg i mange timer på dagene i tillegg til at jeg sov hele natta... men det et vell kansje litt tidlig enda:p

Som dere skriver over her pluss en urolig 1.åring som holder på med flere tenner så har dere min nattesøvn, eller dvs forklaringen på mangel på den :o :(
Har ikke sovet en god natt på flere mnd.

Jeg har også begynt å sove dårlig om nettene. Er kjempetrøtt og legger meg tidlig, men føler at jeg sover veldig urolig og lett, og våkner masse.

Ettåringen har akkurat begynt å sove bedre om natta, og så får jeg plutselig ikke sove likevel.:banghead:

Samme her. Drit trøtt men våkner ofte og f0r ikke sove igjen

Jeg sliter også masse med å få sove..

Sliter med at jeg må opp flere ganger. For å tisse, drikke, kaste opp, eller slenge i meg noe mat. Slitsomt.

Sover dårlig ja :/ må opp å tisse 2-3 ganger hver natt. Har i tillegg 2 barn som våkner på natta. Han på 1 år våkner 2-4 ganger hver TIME. Håper det blir bedre innen siste trimester og ihvertfall innen baby kommer...

Sover dårlig ja :/ må opp å tisse 2-3 ganger hver natt. Har i tillegg 2 barn som våkner på natta. Han på 1 år våkner 2-4 ganger hver TIME. Håper det blir bedre innen siste trimester og ihvertfall innen baby kommer...

2-4 ganger hver time?!!! Min lille våknet lenge annenhver time natta igjennom, og det var superslitsomt. Men det der er et helt annet nivå...

2-4 ganger hver time?!!! Min lille våknet lenge annenhver time natta igjennom, og det var superslitsomt. Men det der er et helt annet nivå...
Ja det er helt forferdelig!!! :( Skal til legen med han mandag og håper han kan finne noe egentlig. HS sier bare at jeg må holde ut, at det er en fase, men den fasen har jo vart i noen måneder nå :/ Og mannen gidder jo ikke ta det, er jo jeg som tar hver natt. Dvs mannen tar 1 natt i måneden, jippi.

Har sovet som et barn helt til i natt jeg.. håper jeg ikke skal begynne å våkne kl 04.00 :rolleyes:

Back
Topp