Dårlig nattesøvn?

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Noen her som har problemer med nattesøvnen etter positiv test? De to siste nettene har jeg vokna sikkert 10 ganger :( å er så trøtt når jeg må stå opp :(
 
Våkner i femtiden hver morgen og sliter med å sovne igjen... Kjipt å bli snytt for to timers søvn...
 
Jeg sov skikkelig dårlig i natt... Så utrolig øm i korsryggen:( Ble i tillegg kjempesulten i 3 tiden, så måtte faktisk spise litt:D
 
Det er mange som sliter med det samme ja.. Er så sliten, sover lite, har vondt i magen, korsryggen å hoftene. har også ei på 3 som har kommet i trassen å skal krangle å diskutere på alt. I tillegg er mannen på havet, så er alene om hus å jentungen å jobb. Håper jeg får sove bedre i natt :)
 
Samme her og!! Irriterende på helg :( jeg har hvert i praksis,men nå er jeg ferdig der. Har hvert så dårlig den siste uka at nav nå valgte å ta meg ut frem til januar. Skal bli deilig å slappe av og sove når jeg vil i en periode:)
 
Sover dårli, våken flere ganger iløpet av natten og våkner tidlig :( Føles ikke som man har vært i rem søvn i det hele tatt iløpet av natten. Nå har dette heldigvis ikke hatt noe å si på hvordan dagen blir, så foreløpig går det bra men vil tro det blir tungt i det lange løp :/
 
Samme her og!! Irriterende på helg :( jeg har hvert i praksis,men nå er jeg ferdig der. Har hvert så dårlig den siste uka at nav nå valgte å ta meg ut frem til januar. Skal bli deilig å slappe av og sove når jeg vil i en periode:)
Åh! Så deilig :) kunne tenkt meg det samme, men er underbemannet på jobb, så kan ikke være borte heller :/
 
Åh! Så deilig :) kunne tenkt meg det samme, men er underbemannet på jobb, så kan ikke være borte heller :/
Det blir vanskelig da ja :/
Skulle heller gjerne hvert i fast jobb akkurat nå, men blir nok søknader å sende rundt i permisjonstiden;) Så håper da at det er en jobb der ute jeg kan komme til når jeg er ferdig i permisjon :p
 
Det blir vanskelig da ja :/
Skulle heller gjerne hvert i fast jobb akkurat nå, men blir nok søknader å sende rundt i permisjonstiden;) Så håper da at det er en jobb der ute jeg kan komme til når jeg er ferdig i permisjon :p
Det er det helt sikkert :) ordner seg for snille jenter :) nå hopper jeg til sengs! Håper på noen timer sammenhengende søvn i natt :)
 
Jepp! Jeg er oppe mange ganger i løpet av natta for å tisse. Det verste er at jeg våkner grytidlig og får ikke sove igjen. I dag våknet jeg 05.00 o_O
 
Våknet 5 i dag jeg og. Ga bare opp, ordnet meg og lagde frokost/lunsj til jentungen så starta jeg på jobb. Like greit å få utnyttet tiden når man ikke sover :happy119
 
Må inrømme jeg sov bra i natt :) voknet bare 2 ganger :) hurra :)
 
Sover dårlig men har gjort det i ett års tid nå så vant til det:). Med en liten på 10 måneder som ennå vil ha mat på natten og helst også skal ligge mellom oss så blir ikke søvnkvaliteten så bra. I tillegg sprang jeg på do minst 2-3 ganger ila natten de siste månedene av svangerskapet med han
 
Ja, sover også kjempe dårlig, men heldigvis er sove intervallene blitt litt forlenget og våken periodene kortet ned den siste uka. Håper dette varer og kun blir bedre.
 
Våkner minst 1 gang pr.natt for å tisse. .. og et par ganger til hvor jeg har vondt i kors ryggen...
 
Back
Topp