Dårlig natt :/

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Sovna på soffaen rundt klokka 23 i natt, våkna klokka 1, gikk og spiste, fikk i meg jerntablett, og gikk å la meg etter tannpussen. Våkna rundt 04.30 av at det bråka veldig. Og det viste seg at det var magen min!Fram til klokka 5 så var jeg mye på do. Og fortsatt har jeg litt magesmerter. 

Bekymrer meg ikke, men passer på å få i meg massevis av drikke, og litt mat. Tørr ikke spise alt for mye nå. For jeg skal en tur til jordmor i dag. Trøtt og sliten :/

Huff da, d hørtes ut som ei slitsom natt Håpe formen blir beir utover dagen!!!!! Sjøl fekk æ itj sov inatt pga uvisshet om huset vi har bydd på....la inn bud igår, me frist t kl 12 idag å ingen som har bydd enda.......

Satser på at formen blir bedre ja :) Skal i bursdag til broren min i dag også, så er greit at formen er bra.

Lykke til med huset i dag da. Krysser fingrene for at dere får det :)

Uff, det hørtes ikke ut som en god natt. Håper at du kommer deg snart!

Usj, det er det verste jeg vet; å få nattrsøvn forstyrret pga magetrøbbel! Håper du er bedre nå! :)

huff.. signerer magetrøbbel om natten! har hatt to netter nå med mageknip, trolig forstoppelse! :( no fun!!! 

Håper du blir bedre, og for bedre netter fremover! 

Huff,det er ikke en bra følelse. Hadde seløv omgangssjuken i helga,og det er bisst noe som går rundt i Telemark og Vestfold. Flere i familien og på jobben som har hatt det.

Jeg var sånn natt til søndag. Fra 02.30- 06.00 holdt jeg på. Akutt kvalme og mageknip og ørten ganger på do. Tipper forstoppelse jeg også.. Ikke no artig når det står på!

Godt det gikk over, ja for dere begge! 

Det er nok jerntablettene. Noen kan bli veldig dårlig av de. Jeg måtte bytte den gangen jeg gikk på det. (Før svangerskapet, da jeg ga blod til blodbanken). Reagerte på de første jeg fikk.

Back
Topp