Dårlig natt :(

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Off, snuppa har vært så urolig inatt. Hun har tett og rennende nese, så hun sliter litt med å sove. våknet hver time omtrent fram til kl 4. Holdt både Mamma og Pappa våken. Hun er jo egentlig avhengi av smokken til å sovne, men litt vanskelig når hun er tett i nesa stakkar.
Noen tips til hvordan hun kan få det bedre?
Kan det være tann pågang?

Off, føler virkelig med deg/dere! 
Her har det vært akkurat det samme i natt! Lillegutt er kjempe tett, og hoster - har også hatt litt feber. De kan jo bli forkjølet som alle andre, så jeg vet ikke om det trenger å ha noen sammenheng med tannutbrudd, men jeg vet ikke altså.. :) 

Her har jeg iallefall prøvd å dryppe litt morsmelk i nesa når den er veldig tett.. det kan være litt vanskelig til tider, så har også saltvannsdråper som jeg har gått over på nå.. Ellers er det å passe på at de får i seg væske. Tilbyr pupp ganske ofte jeg nå, siden han ikke klarer å drikke så lenge av gangen pga nesetettheten.

Vi fikk oss en dupp sammen i stad, så det anbefaler jeg - å legge deg nå på dagen når barnet endelig sovner:) God bedring! Vi vet hvordan dere har det!!  

Jeg bruker Otribaby nesesuger, helt super! Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten. Får den på apoteket.

Takk for tips :)Prøvde otribaby nesedråper som jeg hadde her, virker som det hjelper litt. Nå er det hostinga som plager henne mest når hun prøver å sove, men er vell ikke mye å gjøre med det. Heldigvis ikke noe feber her. Håper hun blir helt frisk igjen snart :P hihi

Back
Topp