Dårlig morgen ....

Veron

Glad i forumet
Fra 07.30-08.30 har jeg helngt over do skåla og spydd CA 6-7 ganger.... Håper virklig det blir bedre etter uke 12 :)

Ha en fin dag alle søte damer :)

Samme her.... Rutinen har blitt stå opp, svime litt, kaste opp, dusje, kaste opp et par ganger til, kle på seg og dra på jobb. Litt av et gravid liv ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hoff er ikke greit! Har dere prøvd reisesyketabeletter da? Legen min sa at jeg kunne ta ein tab på kvelden når jeg skal legge meg siden jeg var så kvalm. Og jeg fungere igjeeen! Det var vist mange gravide som tok det, og var ikke skadelig for barnet. Jeg fikk resept på en større pk på apoteket, men den vanlige pakka var reseptfri. :)

Hoff er ikke greit! Har dere prøvd reisesyketabeletter da? Legen min sa at jeg kunne ta ein tab på kvelden når jeg skal legge meg siden jeg var så kvalm. Og jeg fungere igjeeen! Det var vist mange gravide som tok det, og var ikke skadelig for barnet. Jeg fikk resept på en større pk på apoteket, men den vanlige pakka var reseptfri. :)

Står i vedlegget som er med på di resise syke tab at gravide og dem som ammer ikke skal ta dem, defor har jeg ikke tørt :/ men har faktisk en pakke liggende her hjemme

Uff håper det bør bedre snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble faktisk litt takknemlig nå for at jeg faktisk ikke kaster opp, men bare er småuggen hele tiden, hehe:silent God bedring til dere jenter, krysser fingrene for et friskere 2. og 3. trimester:D

Back
Topp