Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *meeya*
nå er det gjort, og ingenting du kan gjøre med det nå...
Tviler veldig sterkt på at babyen din tok noen stor skade av den ene røyken i helgen, bare slapp helt av og ikke ødelegg deg selv meg dårlig samvittighet...
Gjort er gjort og spist er spist.....
ORIGINAL: *~Janne2101~*mente da ikke noe stygt med det jeg skrev.
ORIGINAL: Thothamon..
ORIGINAL: spekkredusererensignerer. var i den situasjonen selv, og barnets beste går forran alt, så litt røykesug må man vel regne med, men blir bedre etterhvert.
Bare la være å røyke, det hadde jeg gjort hvertfall...
tror hun vet at det ikke er bra og at hun burde la være å røyke,hvis ikke hadde hun ikke skrevet innlegget.
Hun trengte kansje støtte,trøst og noen gode ord for å slutte!-oss dødelige trenger det en gang i blant...
ORIGINAL: spekkredusereren
ORIGINAL: *~Janne2101~*
ORIGINAL: Thothamon..
ORIGINAL: spekkredusererensignerer. var i den situasjonen selv, og barnets beste går forran alt, så litt røykesug må man vel regne med, men blir bedre etterhvert.
tror hun vet at det ikke er bra og at hun burde la være å røyke,hvis ikke hadde hun ikke skrevet innlegget.
Hun trengte kansje støtte,trøst og noen gode ord for å slutte!-oss dødelige trenger det en gang i blant...
ORIGINAL: spekkredusereren
ORIGINAL: thessa84
ORIGINAL: meee
d står at du ikke klarer å holde deg unna røyken nå..røyker du ennå?
jeg røykte begge svangerskapene...ja, tenk d gjorde jeg så værste moren ever jeg da [8|]
Ja,jeg har røkt kanskje 10 røyker i helga og en så langt idag.... Klarer ikke å la være...
Jeg har troen på at du klarer det!!
Stemmer det at samvittigheten din blir dårligere og dårligere for hver røyk???
Bare slutt!!! Vet det høres hardt ut, men du kan enklere snu det nå før Kong Nikotin tar helt taket på deg!![;)]
ORIGINAL: *meeya*
nå er det gjort, og ingenting du kan gjøre med det nå...
Tviler veldig sterkt på at babyen din tok noen stor skade av den ene røyken i helgen, bare slapp helt av og ikke ødelegg deg selv meg dårlig samvittighet...
Gjort er gjort og spist er spist.....