Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukte du samme type strimmeltest? De kan variere litt i styrken på fargestoffet. Krysser fingrene for at det går bra.Føler jeg har så lite symptomer og tok en strimmel på morgenurin idag som ble noe svakere enn den for to dager sidenHar bare litt murringer. Har ikm i morgen. Men fikk jo digital 1-2uker her om dagen. Blir gal av bekymringer
![]()
Brukte samme strimmel ja.. Fra bt. Takk.Brukte du samme type strimmeltest? De kan variere litt i styrken på fargestoffet. Krysser fingrene for at det går bra.
I fra starten hadde jeg faktisk sterkere strek på kvelden enn det jeg hadde på morgenen , av en eller annen rar grunnFøler jeg har så lite symptomer og tok en strimmel på morgenurin idag som ble noe svakere enn den for to dager sidenHar bare litt murringer. Har ikm i morgen. Men fikk jo digital 1-2uker her om dagen. Blir gal av bekymringer
![]()
Tror også jeg er en av de som får sterkere på ettermiddag/kveld. Skal teste på kvelden neste gang.I fra starten hadde jeg faktisk sterkere strek på kvelden enn det jeg hadde på morgenen , av en eller annen rar grunn
ja det hadde jeg også! Ville tatt testene på kveldstidI fra starten hadde jeg faktisk sterkere strek på kvelden enn det jeg hadde på morgenen , av en eller annen rar grunn