Dårlig med symptomer

Prøver15

Elsker forumet
Føler jeg har så lite symptomer og tok en strimmel på morgenurin idag som ble noe svakere enn den for to dager siden :( Har bare litt murringer. Har ikm i morgen. Men fikk jo digital 1-2uker her om dagen. Blir gal av bekymringer :(

Føler jeg har så lite symptomer og tok en strimmel på morgenurin idag som ble noe svakere enn den for to dager siden :( Har bare litt murringer. Har ikm i morgen. Men fikk jo digital 1-2uker her om dagen. Blir gal av bekymringer :(
Brukte du samme type strimmeltest? De kan variere litt i styrken på fargestoffet. Krysser fingrene for at det går bra.

I fra starten hadde jeg faktisk sterkere strek på kvelden enn det jeg hadde på morgenen , av en eller annen rar grunn

Jeg tror ikke du skal uroe deg alt for mye av den grunn. Det kan være mange grunner til at den i dag virker noe svakere enn den for to dager siden. Det kan være forskjell på testene, og det kan være at urinen var mer utvannet i dag (selv om det var morgenurin). Det kan ta litt tid før du ser synlig økning på strimmeltest akkurat rundt ikm, så det er bare å satse på at testene blir sterkere etter ikm. :) Lykke til <3

Back
Topp