dårlig med søvn i natt :(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
uff i natt har jeg virkelig sovet dårlig:/ var så varm at jeg trodde jeg sku dø på meg:(
måtte drikke iskaldt vann med isbiter, klarte ikke ligge med dyne over meg.

etter hvert som timene gikk fant jeg ut at jeg sku legge meg hos dattera mi siden hu hadde vifte så jeg ble avkjølt litt,sovna der 2-3 timer så kom guttungen å ville jeg sku ligge litt hos han så da måtte jeg flytte meg litt.

sovna noen timer hos han, fant ingen særlig behagelig sovestilling men jeg sovna jo til slutt.
så var klokka plutselig blitt 5 så da la jeg meg litt hos mannen min før han skulle reise på jobb.

jentungen har vært veldig aktiv i magen i natt oxo.

tror jeg må legge meg litt etterpå se om jeg får sove litt.......

passe på mens unga er på skolen.

Uff, det var en travel natt for deg. Håper du får hvilt deg litt nå på formiddagen ;)

Kjedelig med sånne netter!! Sitter med vondt i hodet selv pga lite søvn de siste nettene, men nå er ungene i bhg og jeg skal snart legge meg.. Er dessverre noe jeg gjør av nødvendighet bare, er ikke så godt å sove lenger, føler jeg, vanskelig å finne stilling osv, men må jo til..

Huff, godt du kan hvile litt mens barna er på skolen :-)

Jeg sov også dårlig natt, men dette er første dag i permisjonen så da gjør det ikke så mye. Kan jo styre dagen og aktivitetsnivået selv i stedet for å jobbe :-) kjenner jeg er glad for det i dag :-)

Sendt fra mobilen.

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut nei:) Prøve og hvile deg i formiddag:)

Back
Topp