dårlig med søvn i natt gitt:/

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
dette er ikke pgr spira i magen da. men gjelder minste gutten min som er 6 år å går i 1. klasse
han var dekt med digre røde flammer fra topp til tå i går å hadde vondt for å gå .
var hos legevakta med han kvart på 5 i går de tok crp men fant ik ut noe.
så kom vi hjem å utslettene ble bare verre og han hovna opp i leppa:(
da ble det ny tur til legen så fra kvart på 5 til halv 8 hadde det forverra seg:(

legen mener det er den 5 barnesykdom
men må si meg uenig:(
han har hatt lignende før, men de finner jo ikke ut noe.
mener han burde hatt en skikkelig utredning jeg da.
fått noe allergi medesiner men jeg er fortsatt engstelig.

i dag syns jeg han virker varm oxo og slapp:/

Off, stakkar liten! Håper de finner ut av det, da! God bedring til han, håper både du og han kan få noen minutter på øye i dag da, tungt å ikke få sove.

Oi! Det hørtes skikkelig ekkelt ut! Ring fastlegen og krev skikkelig allergiutredning! Den femte barnesykdommen arter seg vel litt annerledes antar jeg... trodde ikke man fikk det over hele.kroppen! Men kanskje han har fått en kryssallergi fra noe han spiste i går? Dersom han har pollenallergi ? Tror det er en liste over det på nett! Håper virkelig dere finner ut av det! Klem

God bedring til gutten din. Håoer dem finner ut av det :) jeg hadde krevd full utredning hadde jeg vært deg..

Så ekkelt å ikke helt vite hva som er galt :/
Min erfaring er at legevakta kan funke når en trenger hjelp fort, men somregel får man mye bedre hjelp hos fastlegen.
Så jeg ville ringt fastlege nå som de er åpne, så lenge du ikke føler deg trygg på hva legevakta har funnet.
Da jeg ble innlagt nå sist var jeg først i kontakt med legevakta som sendte meg hjem, ringte så fastlegen på morgenen etter og ble innlagt derfra..

huff da, det hørtes ikke godt ut nei :-( masse god bedring til gutten din og håper dere får skikkelig utredning på han. klem

etter å lest på nettet i dag om 5.barne sykdom lurer jeg på om det kan være det alikevel.'
følte meg dårlig selv når jeg sto opp i dag.
står visst at gravide kan bli smitta, så vært hos fastlegen i dag å tatt prøver for å se om jeg har blitt smitta
har alle symptomer :(

håper jeg ikke har blitt smitta:(
er ikke bra for fosteret.

guttungen er litt bedre nå heldigvis.

Back
Topp