Dårlig med plass

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Syns det plutselig har blitt så dårlig med plass i magen, på torsdag/fredag kjente jeg hun sparke litt over navlen, siden lørdag har jeg delt meg skikkelig stiv, som om jeg ikke kan bøye meg framover på en måte, og hun sparket oppi ribbeina i helga, å idag har jeg kjent hode hennes ved ribbeina samtidig som hun har sparket ned i "dåsa", kjennes ut som foten hennes står ut av hullet!

Er enig i at det begynner å bli litt trangt inni der...kjenner når hun snur seg, og når hun sparker til uti sidene gjør det vondt for magen er så stram... :-/ blir spennende med 9 uker igjen å vokse på...

Er jo et godt tegn at det blir trangt om plassen, men når det bare går et par dager fra og ha masse plass til nesten ingen er litt utrolig.

Her er det og dårlig med plass gitt. Knerten her ligger med hode ned, og presser rompa opp i magen. Og magen blir jo steinhard :P Og han stanger godt nedi bekkenet, og kjenner beina godt mot ribbeina når jeg sitter. Og trangere plass skal det bli :P

Syns litt synd på den lille som ligger trangt der inne, og trangere skal det bli. Men de vet jo ikke om noe annet. Det begynner å bli tungt nå i hvert fall .

Begynner og bli ganske så tungt her og, og jeg er ikke så langt på vei som dere :p

Her å er det trangt nå... å innimellom når han dytter opp øverst mot magen får jeg hinsides stikkinger i underlivet... skikkelig vooooondt!! hele kroppen hopper til. og det føles som om noen setter to strikkepinner langt oppi DER!!!!

Back
Topp