dårlig med data

x1xsnoopi

Andre møte med forumet
Kan noen fortelle meg hvordan jeg svarer på meldinger fra andre?? Å hvordan i all verden får dere så fine bilder eller tickere eller hva det nå heter?? å hvordan får jeg brukt smileys?? kommer jo bare opp masse bokstaver....... Føler meg ikke mye lur her jeg sitter hehe.. men er heller dårlig med data..

e desverre dåli me data æ å.
men d e nokk a goe datafolk her som sekkert hjælpe.
ps! fikk svare ditt ikkje d at æ sjønne du klarte d dær då (fikk d på mail å ikkje pm)

ORIGINAL: snoopi

Kan noen fortelle meg hvordan jeg svarer på meldinger fra andre?? Å hvordan i all verden får dere så fine bilder eller tickere eller hva det nå heter?? å hvordan får jeg brukt smileys?? kommer jo bare opp masse bokstaver....... Føler meg ikke mye lur her jeg sitter hehe.. men er heller dårlig med data..

Mener du meldinger som PM? Altså i innboksen? Isåfall - klikk på meldingen du har fått og scroll ned til under teksten de har skrevet og trykk "Svar" - skriv teksten du ønsker å skrive og trykk ok etterpå.

Hvis du mener å svare på meldinger inne på forumet her gjelder samme. Trykk på knappen som heter "Post reply". Hvis du vil ha med teksten til de du svarer - sånn som jeg har gjort med din tekst nå - så trykker du på "Quote" på den meldingen det gjelder. Trykk ok når du har skrevet meldingen.

Det står en oppskrift på å legge inn tickere inne på testforumet ett sted - klikk her TICKER hvis du ikke finner det selv.

Når du legger inn smileys bare trykker du på den du vil bruke - det vil se ut som bare bokstaver inne i meldinga di - men når du trykker ok vil den komme opp riktig. [:)]

Håper dette hjalp.

Back
Topp