Dårlig matlyst...

Katt@

Andre møte med forumet
Hei
 er det flere som har det som meg? Har ganske dårlig matlyst spesielt til middag. Mannen min synes jeg spiser lite til å være gravid. Jeg synes jeg spiser helt normalt. Men spiser ikke masse, er småkvalm spesielt om kvelden synes det hjelper med drikke orker ikkje store middager.

Hverdager :Spiser 1 skive til frokost kl 05.30 eller 06.30. lunch 2 skiver eller varm mat kl 1100. Frukt og te til min pause i 12 /13 tia
mat kl 14 00 1 skive. kanskje litt frukt på bussen på vei hjem mellom 1530 og1630 . Middag i 1800 tia. drikker masse vann.. Er dette lite???
Håper noen kan dele sin erfaring på dette, lurer jo på om jeg bør prøve å spise mer..

jeg er nok stikk motsatt av deg. spiser mye mer enn jeg vanligvis gjore før.
har aldri vært noe storspiser så det tilsvarer vell egentlig normalt nå.
er sulten hele tiden.
tenker mye på mat. plagsomt.
men til gjengjeld så har jeg jo ikke hatt noe kvalme eller oppkast som er ganske vanlig.
men for min del så gjorde det ikke noe at matlysten ble bedre da jeg var på minimumsgrense i vekt før svangerskapet.

men tilbake til det du spør om så får du jo ihvertfall i deg noe. å det er jo det som er viktig. Det at du ikke klarer middager for tiden vil nok bedre seg. og jeg vil ikke tro at det er den største krisen siden du får i deg mat ellers. og drikke ikke minst!

Virker som om du får i deg nok mat, Katt. Disse mennene bekymrer seg for det meste, er jo litt søte når de passer sånn på. Håper matlysten kommer tilbake! Jeg har apetitt nok til et helt fotballag, men slik har jeg alltid vært. Hadde det ikke vært for treninga, hadde jeg trilla over dørstokken [:D]

Synes ikke dette høres lite ut nei.. Spiser ikke mere selv, og har det akkurat på samme måte som deg når det gjelder middag. Jeg har ikke lyst på middag lenger, og får det ikke i meg, men synes det er bedre å heller ta seg en skive.

Barnet får stort sett i seg den næringen den skal ha, så ingen vits å bekymre seg så lenge vekten ikke raser ned. (I følge min lege [;)])

Back
Topp