Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde det sånn sist, nå er jeg mer kvalm. Tror nok det er ganske vanlig!Flere her som sliter med dårlig matlyst/blir fort mett?
Er ikke spesielt plaget med kvalme, svært lite faktisk, men har dårlig matlyst og blir veldig fort mett i forhold til vanlig... vekta har gått litt nedover i tillegg. Er det vanlig?

Ikke vært spesielt kvalm foreløpig, bare litt uggen. Så lenge alt er bra så skal jeg ikke klage.Samme her, men jeg var veldig kvalm. Har gått ned også, men hørt at det er helt vanlig.![]()
Blir veldig fort mett her også. Klarer bare å spise halvparten av det jeg spiser til vanlig. Går vel fort nok opp i vekt tipper jeg.Føler jeg blir fortere mett nå enn førså håper det kan hjelpe på vekta
![]()
Huff, kvalme er kjipt...Samma her! Nå har kvalmen kommet i tillegg![]()

Høres veldig kjent ut det der... synes det meste av maten bare vokser i munnen. Heldigvis ikke kvalm foreløpig, håper det er et godt tegnSamme her! Er kvalm innimellom, men veldig lite. Har ikke matlyst i det hele tatt og blir ofte kvalm av tanken på mat. Veldig begrenset hva jeg kan spise til middag om dagen. Fikk nettopp vafler, klare en tygge så måtte jeg gi den til samboeren![]()