Dårlig matlyst

Nord84

Elsker forumet
Juligull2021
Flere her som sliter med dårlig matlyst/blir fort mett?
Er ikke spesielt plaget med kvalme, svært lite faktisk, men har dårlig matlyst og blir veldig fort mett i forhold til vanlig... vekta har gått litt nedover i tillegg. Er det vanlig?

Flere her som sliter med dårlig matlyst/blir fort mett?
Er ikke spesielt plaget med kvalme, svært lite faktisk, men har dårlig matlyst og blir veldig fort mett i forhold til vanlig... vekta har gått litt nedover i tillegg. Er det vanlig?
Jeg hadde det sånn sist, nå er jeg mer kvalm. Tror nok det er ganske vanlig!

Samme her, men jeg var veldig kvalm. Har gått ned også, men hørt at det er helt vanlig. :)

Føler jeg blir fortere mett nå enn før:happy: så håper det kan hjelpe på vekta:rolleyes:

Samme her! Er kvalm innimellom, men veldig lite. Har ikke matlyst i det hele tatt og blir ofte kvalm av tanken på mat. Veldig begrenset hva jeg kan spise til middag om dagen. Fikk nettopp vafler, klare en tygge så måtte jeg gi den til samboeren :p

Dårlig matlyst her også, spiser ganske lite om dagen.. Men ikke små mye kvalme enda, annet enn at jeg blir lettere kvalm når jeg tar tbane/buss :dead:

Last edited:
Dårlig matlyst og fort mett, men største problemet her er kvalmen :depressed: Er visst ikke uvanlig å gå ned, baby får det den trenger, er vi som evt får mangler. Klarer du å ta tilskudd er det kanskje greit om du ikke får i deg noe mat? :Heartpink

Samme her! Er kvalm innimellom, men veldig lite. Har ikke matlyst i det hele tatt og blir ofte kvalm av tanken på mat. Veldig begrenset hva jeg kan spise til middag om dagen. Fikk nettopp vafler, klare en tygge så måtte jeg gi den til samboeren :p
Høres veldig kjent ut det der... synes det meste av maten bare vokser i munnen. Heldigvis ikke kvalm foreløpig, håper det er et godt tegn:)

Veldig dårlig matlyst her og. Kjenner sjelden at jeg er sulten, så det kan fort gå en stund mellom hvert måltid. Har gått litt ned i vekt nå i starten, men jeg har nok å ta av fra før, for å si det sånn:rolleyes:

Lite matlyst og kvalme her også. Vansklig å få i seg mat, og ingenting frister. Vet ikke om jeg har gått ned i vekt, men har uansett mye å ta av. :rolleyes::oops:

Back
Topp