Dårlig matlyst

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Andre som sliter med dårlig matlyst nå på slutten? Er gravid i uke 38, og nå frister ingenting av mat.. har heller ikke noe særlig ork til å lage noe.. :hungover:

Har hatt det sånn stort sett hele graviditeten. Er litt stress siden vi allerede har ei jente og føler vi må spise middag sammen. Er så vanskelig å komme på noe når ingenting frister

Liten matlyst her og, spesielt når det kommer til middag.

Spiser fordi jeg må. Eneste som frister er mat som ikke er lov hehe

Jeg er litt motsatt nå jeg :D sulten hele tiden. Spiser normalt, men er råsulten når jeg våkner om morgenen og må ofte stå opp for å spise selv om jeg er trøtt (og i perm så kan jo sove mer)...

Nei dessverre, jeg eter som en hest![emoji206]

Hadde en liten periode for ikke så lenge siden hvor jeg hadde veldig dårlig matlyst, men nå føler jeg meg sulten HELE tiden :wideyed: 38+4 idag.

Jeg er sulten og fysen ganske ofte. Mitt problem er at halsbrannen tar hardt tak. Samt at det føles som det er plassmangel så får følelsen av å "kveles" når jeg spiser mat. Det tar liksom evigheter å fordøye mat :wideyed:

Her varierer matlysten sammen med energinivået. Er jeg trøtt vil jeg sove og helst ikke spise. Men når jeg har fått meg en dupp så kan jeg spise et «berg av mat»... det er jo ikke så mye man får plass til sånn på slutten, så føler jeg spiser litt hele tiden. [emoji4][emoji4]

Jeg har som regel god matlyst, men synes det er kjipt og stress å lage mat. Jeg gjør det likevel, men har vært et ork den siste uka!

Har egentlig ikke dårlig matlyst, har bare lyst på alt man ikke kan spise. Har så lyst på rakfisk på lefse med løk og rømme, alt mulig av spekemat og medium stekt biff *sikler av tanken*

Er konstant sulten men har ikke lyst å spise noe som helst.. Utrolig frustrerende!

Er motsatt hos meg, har lyst på mat heletiden nå... blir skikkelig sulten!!! Er 39+3

Jaa, sånn er det her òg. Lei av mat og generelt lite svolten - men kjenner det er heilt ok i grunn. Mat har vore altfor godt tidligare i sv.skapet :D

Back
Topp