Dårlig matlyst?

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Er til vanlig ikke så kresen, men nå et det ikke så mye som frister, det blir mye mat mannen spiser alene -.-
Spiser helst mat med en del smak, når kvalmen ikke er intens.

Feks rugbrød med masse pesto, 3 skiver ost og 4 soltørkede tomater oppå:wacky: mmmm..!

Hva frister mest for deg nå for tida? :happy

Ingenting frister. Men nå spiser jeg skive med leverpostei,majones og agurk som fakrisk er ganske godt :)

Ferskt brød, kaviar og kokt egg. Veldig rart for jeg er egentlig ikke så gira på kaviar til vanlig:hilarious:

Pizza er eneste som frister litt. Og pasta innimellom. Kostholdet er helt på styr men tenker jeg tar det igjen når kvalmen roer seg.
Eple er også godt.

Pizza er eneste som frister litt. Og pasta innimellom. Kostholdet er helt på styr men tenker jeg tar det igjen når kvalmen roer seg.
Eple er også godt.

Pasta her å, ja. Har alltid vært veldig glad i pasta og nå vil jeg helst fylle alle dagene i uken med forskjellige pastavatianter til middag og brødskive med egg og kaviar til frokost. Trenger ikke mer:hilarious:

Pasta her å, ja. Har alltid vært veldig glad i pasta og nå vil jeg helst fylle alle dagene i uken med forskjellige pastavatianter til middag og brødskive med egg og kaviar til frokost. Trenger ikke mer:hilarious:
Jeg er faktisk veldig på brødskive med egg her også hihi. Kaviaren utgår da. Men kokt egg på skive er plutselig det eneste jeg kan spise på skiven

Kokt egg her også! Eller... i forrige uke i alle fall.. nå er det pesto og oliven, løk, tzatziki, soltørkede tomater, kapers... fetaost :hungry:

Jeg er faktisk veldig på brødskive med egg her også hihi. Kaviaren utgår da. Men kokt egg på skive er plutselig det eneste jeg kan spise på skiven

Ja, jeg skjønner ikke hva som har skjedd med den kaviaren. Aldri spist noe særlig av før :p Samme her, ikke noe annet pålegg som frister.

Jeg har egebtlig matlyst Selv om jeg er kvalm, men jeg aner aldri hva jeg har lyst på. Hadde en pizza på mandag som var helt sinnsykt god, så det kan muligens bli litt mye pizza fremover.

Generelt sett går det i karbohydrater :)

Matlysten blir bare dårligere og dårligere....noe som er ganske frustrerende siden jeg må spise hele tiden for ikke å bli kvalm. Blæ :-/

Her er det dårlig matlyst og ulvehunger som bytter på å dominere... Plutselig spiser jeg mat som tre arbeidsfolk[emoji15][emoji85]

Back
Topp