Dårlig matlyst

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Blir vel egentlig litt feil å si dårlig matlyst mer at jeg ikke blir sulten fordi baby presser sånn på magesekk. Jeg har prøvd tipsene med å spise lite og ofte men da jeg ikke blir sulten så glemmer jeg ofte å spise og når jeg endelig spiser så spiser jeg utrolig lite. Må bare klaget ut her litt, noen som har født før kanskje som vet om det blir bedre?? Det er fortsatt 60 dager igjen til termin og jeg vet at jeg ikke klarer å få i meg nok mat for øyeblikket, jeg klarer ikke engang få i meg nok mat for å dekke mitt eget behov!

Jeg har det akkurat likedan. Jeg har funnet ut at det hjelper litt å drikke iskaldt vann rett før jeg spiser. Da føler jeg at jeg får i meg litt mer. Også må jeg sitte helt oppreist og rak i ryggen. Og slik må jeg sitte noen minutter etter jeg er ferdig.

Dårlig matlyst/lite plass her også. I tillegg til ekstrem halsbrann nesten uansett hva jeg spiser. Problemet mitt er at jeg blir så kvalm om jeg får i meg for lite... Så jeg må presse i meg mat.

Akkurat samme her... Ikke store matlysten om dagen, men spiser skikkelig om jeg plutselig blir litt sulten!
Nå har jeg fått kvalmen tilbake og, så hvis jeg ikke spiser så blir det regelrett forferdelig :hungover::p

Dårlig matlyst her også.. Kvalmen har kommet for fullt igjen, og klarer så vidt å få i meg noe mat. Men prøver så godt jeg kan :)

Back
Topp