Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser mye av det selv. Er i uke 24 nå og har gått opp 3 av de 6 kg som jeg har gått ned, så går heldigvis riktig vei. Har lege/jordmor sagt noe om det? Har ikke vært hos jordmor på en mnd så har ikke fått pratet med henne.Ja sliter! Skikkelig kvalm.. stort sett hele tiden. Spiser veldig lite. Å når jeg spiser er det sure ting. Eple/ bær/ juice/ salat
Spiser mye av det selv. Er i uke 24 nå og har gått opp 3 av de 6 kg som jeg har gått ned, så går heldigvis riktig vei. Har lege/jordmor sagt noe om det? Har ikke vært hos jordmor på en mnd så har ikke fått pratet med henne.
Gleder meg til den dagen mat smaker godt igjen. Jeg har ei treåring hjemme som liker å teste mamma om dagen, så trenger ikke være bekymra for å skulle ha noe ekstra energi til oversSliter med å få i meg vitaminer også. Prioriterer jærn og folsyre, men blir så himla kvalm .. null energi her også. Slitsomt med 7 åring og 4,5 åring nå kjenner jeg. De er heldigvis snille barn ;-) de er også like kveldstrøtt som meg, så de er flinke til å ordne seg selv til kvelds. Trenger bare hjelp til tannpussen![]()