Dårlig matlyst

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Har i det siste hatt skikkelig dårlig matlyst.. Jeg spiser, men det er egentlig altfor lite, føler ikke at jeg er særlig sulten heller... Noen ganger så blir jeg "mett" eller uvel av å ta en bit av middagen uansett hva det er :( så jeg spiser vel 1-2 brødskiver fra 06.30 til 16.45 , da er det middag og da spiser jeg kanskje en porsjon, eller en halv, eller tre tygger ... Også er det kanskje 2 brødskiver til kvelds rundt 22.00 ... Føler at hele svangerskapet har startet pånytt når det kommer til mat :( noen som vet hva dette kan ha seg? Tenkte å ta det opp med JM også nå den 12 (:

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spiser også alt for lite... Har ikke matlyst, så glemmer det litt...

Har ikke hatt matlyst siden uke 3 jeg. Tenker mye på hvor lite han får i seg, men fastlegen sier "no worry" . Han klarer seg fint. Burde tatt mere kosttilskudd, men klarer ikke det heller.

*tusler ut igjen, for dette har ikke jeg problemer med.. :P*

Synes dog veldig synd på dere. Må tære veldig på energinivået.

Jepp. Ingenting smaker godt lenger, eller...har ikke lyst på noen ting. Så det blir brødskiver med ost og enkel mat fordi jeg må.

Våkna i dag og holdt på å gå rett i bakken fordi blodsukkeret stupte. Så jeg drikker cola med god samvittighet.

*tusler ut igjen, for dette har ikke jeg problemer med.. :p*

Synes dog veldig synd på dere. Må tære veldig på energinivået.

Hehe slenger meg på denne:)hehe...

Prøv og få i dere noe dere hvertfall liker godt da, om det så blir og spise det samme hver dag så gjør det:)

Prøver å spise og å finne noe jeg har lyst på, men det er ikke akkurat så mye , så blir mest fordi jeg må :/ savner å ha matlyst, hadde jo det før dette begynte xp

Dette har skjedd med meg også, har vell egentlig ikke hatt matlyst siden jeg ble gravid. Men jeg følger med på klokka og spiser hver 3 time. Jeg vet jeg får i meg nok mat, men det er liksom bare sjokolade som smaker godt, alt annet er helt smakløst:confused:

Dette har skjedd med meg også, har vell egentlig ikke hatt matlyst siden jeg ble gravid. Men jeg følger med på klokka og spiser hver 3 time. Jeg vet jeg får i meg nok mat, men det er liksom bare sjokolade som smaker godt, alt annet er helt smakløst:confused:

Har det på helt samme måte, sjokolade eller kjeks (med sjokolade.....) er liksom det eneste jeg kan tenke meg.. Fikk lyst på vafler igår, men vi har ikke vaffeljern, men idag blir det pannekaker og det pleier å gå greit :)

Jeg har blitt lei alt av mat, tok en proteinshake i dag.. :) vet ikke om det er anbefalt?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har lyst på ALT for tiden jeg....:happy
Huff.... Hvor skal dette ende:smiley-angelic006

Jeg har også lyst på alt om dagen :mad:
Skulle gjerne hatt litt mindre matlyst, men skjønner godt at det må være kjipt å ikke ha lyst på noen ting.

Har dere ikke lyst på smoothie heller? Det er jo friskt og godt og masse vitaminer.

Jeg har også lyst på alt om dagen
Skulle gjerne hatt litt mindre matlyst, men skjønner godt at det må være kjipt å ikke ha lyst på noen ting.

Har dere ikke lyst på smoothie heller? Det er jo friskt og godt og masse vitaminer.
Åh:smiley-angry003
Nå fikk jeg lyst på smoothie....!!!:smiley-ashamed008
:goodnight

Back
Topp