Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som har det? Jeg har så dårlig matlyst og spiser så utrolig mye mindre enn før.. Vekta har gått NED. Ikke har jeg kvalme heller, er bare virkelig ikke sugen på mat..
I hele går spiste jeg et rundstykke, en klementin og en tacolompe..
Jeg spiser også mye mindre enn før! Har vært litt plaget med kvalme, men det er heldigvis på bedringens vei virker det som. Desverre er det lite mat som frister, så må bare prøve meg frem. Håper matlysten kommer tilbake igjen, så jeg kan spise det jeg normalt sett ville likt å spise.
Jeg ikke lyst på noenting!
Fikk tvunget i meg en liten potet og en fiskebolle til middag, kun fordi min sønn også skulle spise..
Smågodtbollen står foran meg, og jeg kvalmer bare ved tanken.. Dette er grusomt! Jeg vil ha lyst på mat!
Sliter med det samme her.. Null matlyst som er dønn kjedelig..
Blir jo bare enda slappere av det. Som ikke er bra med en fysisk jobb som krever at man har energi. Håper at der gir seg har levd på kjeks og appelsinjuice i 2 uker snart :O
Vet akkuratt hva du går gjennom gikk i ukesvis på bare litt potet, litt loff og saft. Nå er det bedre men ikke på topp enda. Går å småspiser litt. Når jeg har lyst på og det jeg har lyst på.
Jada, nedia, kan ikke skryte av at matlysten er på topp. Er ikke så voldsomt kvalm hele tiden, men all mat byr meg i mot (bortsett fra frukt, juice og yoghurt). Korn og brødmat og middag er uaktuelt. Fy som det lukter!! Er fryktelig kjedelig med dårlig matlyst merker jeg, som tidligere har ønsket meg nettopp det for å ikke spise så mye Ned 8 kg til nå, og normalvektig i utgangspunktet, så jeg føler meg ganske slapp om dagen. Leser og hører at spira tar det han/hun skal ha uansett, så da uroer jeg meg ikke. Satser på det bedrer seg snart for oss alle sammen