Dårlig matlyst :(

H27

Gravid for første gang
Januarhula 2014
Flere som sliter med dårlig matlyst? Jeg er ikke kvalm eller no sånt, men sliter sånn med matlysten. Har ikke lyst på mat i det hele tatt. Orker ikke tanken på mat som ligger i kjøleskapet, så det blir som oftes til at jeg kjøper meg mat på butikken i lunsjen osv. Lage middag er et ork fordi jeg aldri greier å finne ut hva jeg vil spise. Det eneste som frister er frukt og ett eller annet med sukker, men kan jo ikke bare spise det :P

Dårlig matlyst her også...men jeg MÅ spise med kort tid mellom måltidene pga kvalmen...drøyer jeg for lenge så blir jeg skikkelig kvalm. Men det er jo så utrolig kjedelig å måtte spise når jeg absolutt IKKE har lyst på mat! Frukt er det eneste som egentlig frister litt innimellom...sure epler og nektariner!

Her og! Sliter skikkelig med å få i meg mat.. men vet at kvalmen blir skikkelig ille om jeg ikke spiser noe..

Samme her! Har for første gang måtte kjøpt meg ferdigmat til middag, f.eks. Fjordland, fordi jeg ikke klarer å lage mat! Stakkars sambo, han må titt og ofte trå til med middagen (men han får som regel maten servert hver dag, så skulle kanskje bare mangle?) ;-)

Kjenner litt på den dårlige samvittigheten overfor samboeren min jeg også! Her ligger jeg som et slakt hele dagen, så kommer han hjem fra jobb og må lage middag hver dag..sånn ellers pleier vi jo å dele på det, eller lage middagen sammen, men ikke nå for tida gitt! Jaja, det blir vel snart bedre tider:)

Samme her! Har for første gang måtte kjøpt meg ferdigmat til middag, f.eks. Fjordland, fordi jeg ikke klarer å lage mat! Stakkars sambo, han må titt og ofte trå til med middagen (men han får som regel maten servert hver dag, så skulle kanskje bare mangle?) ;-)
Mannen og jeg har ikke lagd mat sammen på et par uker... Jeg må bestemme hva vi skal spise hver dag. Haha. Og det blir en del take away :P Håper det tar seg opp etterhvert. Jeg som trodde at gravide hadde lyst på ALT!!

Men på jobben i dag hadde vi taco og vafler til lunsj. Nå er jeg dritmett!!! Deilig :D

Har også veldig dårlig matlyst.. :/
Har ikke spist skikkelig på noen uker nå, og gått ned 3 kg...
Men alt er perfekt med lille, og det er vel det viktigste!
Eneste jeg har lyst på om dagene, er noe surt, så.. HVIS jeg har lyst på noe da.. Er ikke kvalm eller noe, og har ikke hatt en eneste plage bortsett fra tretthet :) Er 10 + 3

hehe....eg ete konstant, så har ikkje det problemet ;)
Har fått dilla på ferskt brød med philadelphiaost m/gresslø i og skinke oppa :)
Eller wraps med philadelphiaost m/gresssløk, skinke, salat og grønnskaker!!! Nam!!
Koker også en del egg, og har enten på brødskive eller spiser med skei :)Mmmmm...

hehe....eg ete konstant, så har ikkje det problemet ;)
Har fått dilla på ferskt brød med philadelphiaost m/gresslø i og skinke oppa :)
Eller wraps med philadelphiaost m/gresssløk, skinke, salat og grønnskaker!!! Nam!!
Koker også en del egg, og har enten på brødskive eller spiser med skei :)Mmmmm...
Åh, lefse med philadelphiaost og gressløk hørtes godt ut. Nå fikk jeg en ide for morgendagens frokost!!! Takk :)

Hei, damer. Fjordland har blitt en middagsslager for meg også. Det er absolutt ingenting som frister og i tillegg orker jeg ikke tanken på å kokkelere. Kjæresten min er borte i 2-3 uker til - men da skal det nok bli saker!

Deilige Fjordland! Jeg kommer vel til å jobbe meg gjennom hele sortimentet før jeg føder.

Fjordland er bestevennen min!!!

Jeg har også perioder der jeg ikke har lyst på noe. Jeg er heller ikke kvalm, men føler meg full :P Kjenner av og til når jeg kikker i kjøleskapet og tenker på middag at det er akkurat som om jeg har en liten klump i halsen som sier at her er det fult :P Her er også grønne sure epler og nektariner en hit! Men kjenner på den ovenfor samboer her også at, stakkar..han skulle jo fått mat servert nå også men jeg orker ikke :P

Back
Topp