Dårlig matlyst - tips?

Solosupah

Glad i forumet
Merker at jeg blir mer uggen, og mat frister ikke. Det eneste jeg kan få lyst på er salt mat, som søtpotetfries. Det er ikke så sunt i lengden, noen som har gode tips?

Ps: Beklager hvis denne tråden allerede eksisterer :rolleyes:
 
Brødskive i ovnen med ost og pomfri-krydder funker veldig fint her iallefall :hilarious: Ellers kjenner jeg også jeg har baaaare lyst på salt og fett mat :woot:
 
Merker at jeg blir mer uggen, og mat frister ikke. Det eneste jeg kan få lyst på er salt mat, som søtpotetfries. Det er ikke så sunt i lengden, noen som har gode tips?

Ps: Beklager hvis denne tråden allerede eksisterer :rolleyes:
Jeg tar meg en kopp med ingefærte når det er på det verste. Det roer det litt slik at jeg i allefall får litt mat i meg!
 
Jeg har også blitt så syyyykt uggen de siste dagene, er sulten, men har ikke lyst på noe, vet ikke hva jeg skal gjøre av meg...
 
Jeg kjøper ingefær på butikken, skjærer opp og lar det trekke i varmt vann. Så har jeg oppi en skive sitron og 1ts honning:)
 
Jeg er sulten heeeele tiden, men om jeg spiser, blir jeg kvalm. Om jeg ikke spiser, blir jeg kvalm. Ikke har jeg lyst på noe heller, bortsett fra middagsmat :hilarious::wacky:
 
Back
Topp