Dårlig matlyst om dagen

Brud2013

Gift med forumet
Uff, synes Markus spiser så lite om dagen....
Før kunne han jo spise 3 skiver til frokost og 2 til kvelds og et helt middagsglass og fruktpurre + flasKe på mårraen, midt på dagen og til kvels....

men nå vil han nesten ikke ha skive, kaster det bare på gulvet. (Kanskje jeg får i han ei skive i løpet av dagen tilsammen.) Nesten ikke middag....
Men han drikker flaskene sin da, og har fått i han litt yogurt.

Men synes det er så lite i forhold til hva han pleier.

Han er forkjøla og hoster ganske mye, legen trodde det var flask krupp, men det er det ikke.
Han har ikke feber og er ellers i god form...

Uff, dagen syt fra meg![&o]

Brødlei?

Prøvd å tilby grøt i stedet for brød om morgenen? Bare sånn for noen dager, så kanskje han fatter interesse for brødskiva igjen?

Nytt pålegg kanskje? Skinkeost eller noe?

Håper han får opp matlysta igjen. Er ikke morsomt å gå å tenke på at ungen spiser lite..

Hei
vil tro det kan være forkjølelsen jeg. Jenta vår spiste dårlig da hun var førkjølet for en måned siden. Var bekymret jeg også, men nå er hun frisk igjen å spiser som før igjen.

Håper det er årsaken hos dere også. God bedring.

Ikke arti nei..her har d gått VÆLDI opp og ned..no vil hainn IKKE ha grøt i heletatt...

men da vi sleit me generell dårli matlyst så vart vi anbefalt å kutt flaska..dæm treng jo itj melk som måltid på dagen længer..da vi kutta d så bynt'n fort å spis MY bedre..noah villa heiller ha flaska enn mat, så d va einaste muligheten..hvis hainn fekk mme t f.eks brød så vart d i tutkopp..einaste som gikk her!!hær får'n flaske på kveill'n og som regel hver mårra

Kan være forkjølelsen ja!

Vil ikke ha grøt eller han her....[8D]

Men skal kutte ut "dag flaska", så kanskje det blir bedre da ja.

Takk for svar[:)]

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

Kan være forkjølelsen ja!

Vil ikke ha grøt eller han her....[8D]

Men skal kutte ut "dag flaska", så kanskje det blir bedre da ja.

Takk for svar[:)]

Verdt ett forsøk i hvertfaill[:)]

Trym har også vært sånn. Både forkjøla + spist veldig lite. Her hjalp det å kutte dagflaska helt, ja. Pluss  at jeg tilbyr grøt.

Back
Topp