Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lomper er hun faktisk glad i. Usikker på hvor mye næring det er i det? Slik det er nå er smoothie poser en av få ting hun spiser I små mengder. Grøten spiser hun nesten ikke I heletatt :/Smoothie-poser er populært her. Og yoghurt og lompe.
Aner ikke, men det er vel bedre enn ingenting. Er ikke så opptatt av hva ting inneholder i dårlige perioder.Lomper er hun faktisk glad i. Usikker på hvor mye næring det er i det? Slik det er nå er smoothie poser en av få ting hun spiser I små mengder. Grøten spiser hun nesten ikke I heletatt :/
Ja det er helt sant. Viktigste er jo at dem får i seg noe. Her er det vann og tropisk nektar blitt noe som går ned på høykant. Alt med konsistens er lissom blæ. Men lomper og pølsebrød går greit inn i mellom...Aner ikke, men det er vel bedre enn ingenting. Er ikke så opptatt av hva ting inneholder i dårlige perioder.
Hun er 1 år og spiser selv alt utenom grøt. Eggerøre var kjempe lurtBlande smoothie i grøten. Eller eplemosen til helios, du får den ofte på meny eller helsekost. Du kan godt ha litt mye eplemos, det inneholder 100%epler.
Vannmelon, men det er kanskje ikke så mye næring i det. Avokado, liker hun det? Masse næring. Enten spise selv, eller mose, kan moses med banan for litt søtere smakom hun liker eggerøre er det jo endel næring i det også. Men vet ikke hvor gammel hun er? Spiser hun selv?
Ikke dumt. Ser for meg at det vil være en stor hit! Har du en god oppskrift?Matmuffins er veldig godt og der kan man jo ha i litt forskjellige grønnsaker![]()
Godt for store og småIkke dumt. Ser for meg at det vil være en stor hit! Har du en god oppskrift?![]()
Tusen takk! Denne tror jeg gjør susen. Og i dag har jeg vert temmelig desperat. Hun har kanskje til sammen spist 1 1/2 fullverdig måltid gjennom dagen og ingen pupp heller. Så håper dette blir en slagerGodt for store og småFant ikke akkurat den jeg har brukt før men her er noe lignende jeg har laget før: https://www.lindastuhaug.no/2016/07/18/proteinrike-matmuffins-med-ost-skinke/ Fyllet kan man jo variere, jeg syns det er veldig godt med skinke, paprika og vårløk. Raspet gulrot eller spinat er sikkert også godt
![]()
Håper det feller i smak, jeg syns det er supergodt! Gode i matpakken ogsåTusen takk! Denne tror jeg gjør susen. Og i dag har jeg vert temmelig desperat. Hun har kanskje til sammen spist 1 1/2 fullverdig måltid gjennom dagen og ingen pupp heller. Så håper dette blir en slager![]()