Dårlig matlyst hos lillegutt

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Han som til vanlig spiser som en hest spiser nå nesten igjenting! Er vel en kombinasjon av sår hals på grunn av hosten og at det kommer to 2 årsjekseler. Han drikker heldigvis bra da! Men håper matlysten tar seg opp snart altså :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har du prøvd grøt, suppe og smoothie osv?

Bra han drikker godt. Håper han blir fort bra. God bedring. :)

Er ikke noe godt når de får dårlig matlyst, gir du han ernæringsrike drikker nå da?

Sånt er kjedelig. Frøkna gikk sånn i tre uker i sommer..

Prøvd flytende mat?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har du prøvd grøt, suppe og smoothie osv?

Bra han drikker godt. Håper han blir fort bra. God bedring. :)

Har kjøpt noen sånne smoothies fra småfolk, de liker han! Ellers spiser han litt yoghurt med havregryn i :) Og han drikker mye vann og melk!

Er ikke noe godt når de får dårlig matlyst, gir du han ernæringsrike drikker nå da?

Han har fått noen sånne smoothies fra småfolk! Ellers drikker han melk og vann og spiser endel yoghurt med havregryn i :)

Har hatt et par perioder her og. Og jeg blir like forvirra hver gang for jeg er jo vant til en som spiser masse! Men viktig og bra at han drikker godt i alle fall:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Biola kan du kanskje også prøve? Lillegutt eeelsker det og drakk det endel da han hadde dårlig matlyst. Den er liksom litt tykk og så ser for meg at den metter litt mer ;)

Har hatt et par perioder her og. Og jeg blir like forvirra hver gang for jeg er jo vant til en som spiser masse! Men viktig og bra at han drikker godt i alle fall:)

Samme her:)
Håper det går seg til snart!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sikkert bare en periode, Alvin hadde det for en stund siden:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Matlysta har heldigvis blitt litt bedre! Den er ikke helt som den var, men han får da i seg litt mer hvertfall :)

her går matlysten litt i bølge daler, noen dager spiser a mye, andre dager veldig lite, nå er vi inni en periode som middag ikke er noen høydare :p

Back
Topp