Dårlig matlyst... Flere som har?

Frøken-Fryd

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Lite som frister, kanskje taco, men det er det eneste :p
Jeg er ikke spesielt kvalm, kan kjenne litt på det innimellom, men mat byr meg i mot. Spiste en proteinbar i bilen på vei til jobb, og føler at jeg burde få i meg lunsjen min snart, men det frister såå lite.
 
Jeg fikk i meg en banan i morges kl 07, klarte ikke spise noe annet. Var ikke sulten ved lunsj kl 12, men pressa i meg litt mat! :wideyed: Har vært sånn noen dager.. gir seg vel!
 
Jepp, mistet all matlyst og klarer ikke å finne noe som frister.. Spesielt ikke til middag:meh:
 
Samme her, men det er vell kanskje for at jeg blir kvalm etter jeg har spist av det meste :arghh: Er uansett ekstremt lite som frister, og mye byr meg imot
 
Samme her. Spiser nå for første gang idag. Sliter sånn med å få i meg mat omdagen.
 
Samme her. Forstår godt at de kan kalle denne type kvalme jeg har nå for "morgenkvalme", selv om den kommer og går hele dagen. Er jo sånn en kan kjenne seg en skjelden gang om morgenen, ikke lyst på noe, alt byr en imot. Håper det holder seg slik, og at det ikke blir hyperemesis som sist...
 
Nope - jeg er sulten heeele tiden! Har aldri hatt det sånn før, samboer holder på å bli gal av at jeg planlegger måltider flere dager frem i tid :p
 
Ikke særlig matlyst nei. Blir mer kvalm når jeg tenker på mat. Prøver p spise litt, men det må være noe som enten står fremme, men middag som andre har laget for meg :)
 
Her er jeg mye sulten, men ikke lyst på noe annet enn det jeg ikke kan spise så klart. Hva spiser dere andre?
 
Her er jeg mye sulten, men ikke lyst på noe annet enn det jeg ikke kan spise så klart. Hva spiser dere andre?

Det går mest i rundstykker her. Med ost, eller skinkestek. Var samme i mitt forrige svangerskap :p veldig lite middag som frister. Men jeg har mer øyst på brus enn vanlig, spesielt når jeg er uggen. Så må nok kjøpe inn litt sukkerfri brus i morgen :p
 
Er ikke noe spesielt sulten, magen rumler men ikke sulten. Går mye i taco nå, om jeg spiser :happy:

Slik var det sist også, gikk som regel i to rundstykker og 1 ting til senere på dag

I slutten av svangerskapet ble jeg hektet på kylling, gulrot, potet og fløtesaus :angelic:
 
Mye sulten i perioder, men sykt dårlig matlyst så sliter med å finne ut hva jeg skal lage til middag
 
Jeg å akkurat nå, spiste havregrøt for en stund siden, nå fikk jeg lyst på kebab:sorry:

Godt at vi er flere :D hadde kylling og pomfri med ungene i går, og like etterpå (og før) åt jeg blomkål og dipp... er liksom ingen bunn i meg :D
 
Back
Topp