Dårlig matlyst etter svangerskap

klemm

Forelsket i forumet
Jeg slet med dårlig matlyst og kvalme under svangerskapet, og appetitten har enda ikke kommet tilbake åtte måneder etter fødselen. Er mye småkvalm, mat frister som regel ikke, og blir til tider ganske fort mett. Før jeg ble gravid var jeg ganske matvrak, sulten mesteparten av tiden og kunne spise MASSE :P

Noen som har vært borti noe lignende?

Jeg var bare kvalm i første trimester begge ganger. Men hadde nedsatt matlyst i begge ammeperiodene lenge. Har det fortsatt med lillesøster som er 7,5 mnd. Har hørt om flere som har det.

Kanskje du kan prøve å drikke litt smoothiesnog sånn,det er jo veldig appetittvekkende med noe friskt også får du i deg næring:)

Kanskje du kan prøve å drikke litt smoothiesnog sånn,det er jo veldig appetittvekkende med noe friskt også får du i deg næring:)

Har tenkt tanken, men frister ikke i det hele tatt, dessverre... Pleide å elske smoothie, nå blir jeg småkvalm ved tanken :(

Har tenkt tanken, men frister ikke i det hele tatt, dessverre... Pleide å elske smoothie, nå blir jeg småkvalm ved tanken :(

Huff,det er fælt å si det. Men du får nesten bare prøve å tvinge det i deg så du kommer over kneika. Lykke til❤️

Jeg husker jeg hadde dårlig matlyst den første mnd etter fødsel, men det gikk over til meg da.
Selv om mannen kom hjem med favoritten min fra kinashappa, så klarte jeg bare godt under halve porsjonen.

Hadde dårlig matlyst de 6 første mnd etter fødsel, og jeg måtte til slutt tvinge maten ned, når jeg gikk mot skummelt undervektig. Spis faste tider, små måltider og ha gjerne på en alarm slik at du får en påminnelse. Er fælt å tvinge det ned, men det går over :)

Back
Topp