Dårlig mat lyst

September16

Glad i forumet
Er 12+6 og har fryktelig dårlig mat lyst..sliter ikke med kvalme, så er ikke d.
Flere som har d sånn?

Sliter med det samme. Før jeg ble gravid var jeg veldig opptatt av å spise sunt, men så plutselig forsvant hele matlysten. Jeg har vært litt småkvalm innimellom. Nå orker jeg ikke tanken på sunn mat. Spiser mye brød og pasta, og helst uten for mye pålegg, saus osv. Kjedelige greier :(

Sliter med det samme. Før jeg ble gravid var jeg veldig opptatt av å spise sunt, men så plutselig forsvant hele matlysten. Jeg har vært litt småkvalm innimellom. Nå orker jeg ikke tanken på sunn mat. Spiser mye brød og pasta, og helst uten for mye pålegg, saus osv. Kjedelige greier :(

Høres veldig ut som meg, bortsett fra at jeg er muligens litt mer kvalm og kaster opp. Er kjempelei brød og vet ikke hva jeg skal drikke. Håper malysten kommer. Blir så dårlig av alt søt, vekta har rast ned.

har gått ned noe på vekta her ja, ikke at jeg spyr men er også små kvalm med dårlig matlyst. Det pleier å gi seg mellom uke 12 og 14, men her sitter det ennå i uke 15

Jeg sliter med kvalme.. Men har også fantastisk dårlig matlyst når jeg ikke er kvalm også.. :-/ ikke noe gøy!

Ny stekte boller gjorde tingen i dag kjenner jeg hehe. jeg er utrolig gla vi har di der vitamin boksene for 1,2 og 3 termin... der får vi oss alt vi må ha... men huff..får håpe vi alle får matlysten til bake..

Jeg har det helt likt. Hadde besøk av mamma i helgen som synes jeg har blitt så tynn.
Ikke lagt på meg noe og er 16+1.

Spiser noen knekkebrød og en lett middag..

Hadde ikke matlyst hele forrige svangerskap, og merker de samme tendensene nå. Ingenting frister, og jeg spiser mindre middag enn 2-åringen min :p

Skulle ønske jeg fikk i meg vitaminer, men de siste dagene har jeg ikke klart det. Får prøve igjen i morgen, har veldig lite overskudd etter 5 timer jobb.

Har matlyst, men helst på kjøtt og junk, kunne spist middag tre ganger om dagen sikkert. Orker ikke tanken på brødmat..:/

Back
Topp