Mamsama
Flørter med forumet
Sitter her å strigråter og er så utrolig skuffet over meg selv. Jeg har en 8 år gammel datter som dessverre har kommet i andre rekke etter at lillesøster kom til verden. Da vi kom hjem fra sykehuset ble hunden vår hardt angrepet av en annen hund så barseltiden har gått mye til bekymring og veterinærbesøk. Så når minstemor var 4 uker fikk vi vite at hun har hoftedysplasi og alle rutiner vi hadde kommet inn i ble snudd på hodet da både baby og jeg hatet den store puta som hun må ha på hele døgnet i 3-4 månender. Så har jeg ikke vært flink nok til å følge opp leksene til 8 åringen så min samboer har måtte ta over der. Så igår var det siste frist på skolen for å sende med 30 kr til hamburger i kantina neste uke. Det klarte jeg selvfølgelig å glemme så skrev en melding til lærer i meldingsboka og sendte med pengene i dag. Men 8 åringen kommer kjempe lei seg hjem og sier at læreren ikke kunne ta imot pengene og i meldingsboka står det at det er for sent da bestillingene er gjort og gikk opp nøyaktig. Føler meg som verdens dårligste mamma og syns så synd på jenta mi. Dette er kun min skyld og hun sier at hun er den eneste som ikke betalte i tide og det er en så grusom følelse som sitter i meg nå