Generelt dårlig her også, men er ikke så mye konstruktivt i å dra seg selv ned ved å tenke at man er en dårlig mamma.. Prøv å gjøre det beste ut av situasjonen så langt det lar seg gjøre

Og med det mener jeg at:
Klærne vet ikke om de er brettet eller ligger i "the chair" før de blir brukt og jeg har aldri hørt desperate rop fra klærne i skittentøysdunken heller.. Prioriter vask av truser, sokker og favorittplagg!!
Barna tåler fint å spise pastaretter, grandiosa og diverse ferdigretter fra frysedisken for en liten periode. Du MÅ ikke lage alt fra bunnen nå og for barna er jo pølser helt gull!
Last ned noen nye apper på telefonen og la den være "barnevakt" litt. Det finnes apper som fenger de i 1-års alder også..

Og hva er vel bedre enn om man kanskje får sitte siden av en mamma som ligger i ro i sofaen mens man spiser en pakke kjeks, drikker saft og ser en film eller 2? Alt er lov når det er unntakstilstand og det varer ikke for alltid
Mannen får klare seg selv! Og de kan til og med glimte til og ta litt ansvar om man lar de få frie tøyler til å gjøre det vi syns er feil.. Still litt høyere krav til han og senk kravene til deg selv. Du har lov å ligge til lading og å være ubrukelig akkurat nå, selv om visse ting bare mååå gjøres
Vær heller glad for tingene du får til. Jeg er helt sikker på at dere også er mer enn bra nok mammaer til vanlig!! Det du gjør er bra nok ut i fra forutsetningene du har akkurat nå