Dårlig-mamma følelse om dagen..

VårAndreLykke

Betatt av forumet
Nå blir det litt klaging fra min front..får bare beklage på forhånd=)

Jeg er en av de "utvalgte" som er født med hypoterose (lavt stoffskiftesykdom), noe som gir dårlig overskudd, energi og motivasjon i hverdagen på vanlig basis. Dette har plaget meg hele livet, og blir ikke akkurat bedre når jeg er gravid. Forrige gang hadde jeg jo bare meg selv å tenke på, så da kunne jeg delvis sykemelde meg og ta vare på den lille energien jeg hadde iblant, men denne gangen har jeg jo en liten herlig 2 åring som krever sitt! Så nå om dagen går jeg rundt å føler meg som verdens værste mamma.. Føler jeg legger alt som handler om gullgutten i hendene til pappa, som forøvrig er veldig snill og hjelpsom. Når han kommer hjem fra bhg, så prøver jeg å leke litt etter middag, men varer som regel MAX 30 min før det så og si blir sofaen resten av kvelden..Er så trist å ligge sliten å se på 2 åringen som er full av liv og ønsker så gjerne å ha med mammaen sin på det ene og det andre.. Oppgitt!
Håper det blir litt bedre utover denne gangen, ble ikke det sist, men er lov å håpe!=)

Takk for at du tok deg tid til å lese=)

Uff, jeg kjenner meg veldig igjen, og det er ikke noe artig. Nå er det kvalmen som er problemet mitt, men innimellom så føler jeg meg som verdens værste mamma som ikke har overskudd til å bli med guttungen når han kommer og vil ha meg med :( Kanskje ikke så mye trøst, men du er iallefall ikke alene om å føle det slik!!

Håper formen din blir litt bedre etterhvert som vi kommer over i 2. trimester!! *Klem*

Kjenner til den ja.. Har ei på 2 1/2 år som er ganske så aktiv, så føler nok at det blir lite tid med henne nå ja:( Men det blir nok bedre får vi håpe:) Krysser fingrene for resten av dagen i dag, jeg har ikke kasta opp i dag!:) Første dag på ei stund gitt:)

Sånn er det her og... Har lite overskudd til lillegutt.... :( Men synes kanskje det bedrer seg litt nå. Akupunkturen har hjulpet på kvalmen, og jeg har fått sovet på dagtid både mandag og i dag. Det hjelper på altså. :) Det bedra seg utover i forrige svangerskap, så håper på det nå også.

uff sånn er det her også :( Først var det kvalmen,men nå føler jeg meg bare helt utmatta,orker ingenting nesten:S får så dårlig samvittighet for han lille gullgutten min! Håpe på at det bedrer seg etterhvert :)

Godt å lese at det er flere enn jeg som har det slik! Jeg er så utrolig trøtt om dagen, så i seks tida sovner jeg omtrent sittende. Håper det går over snart!

Back
Topp