"Dårlig" mamma dagen :p

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Siste dagen med ferie på meg og snuppa i dag :) (om ikke det blir sykemelding) så i dag sto vi opp 11, satt oss på hver vår ipad, spiste frokost kl 1 og så en film... Så litt mer ipad og nå er det strax pizza til middag (big one ferdigpizza) så skal vi se en film til sammen :p snakk om klassisk daffedag a :p og snakk om å bruke husets flere skjermer som "barnevakt" deilig å unne seg en slik dag innimellom altså. Flere som har hatt sånne dager?

Sånn er det jo bare innimellom :) Her har vi sett på Emil, men også bygget masse duplo :D

Det er da vel ingen dårlig mamma dag, er sikker på at ungen synes dagen har vært perfekt ;)

Daffing egentlig hele jula-men så deilig! Gruer meg litt til jobb i morgen for da starter stresset... Må se an uka om jeg klarer å jobbe eller om det må bli sykemelding her også.

Det er da vel ingen dårlig mamma dag, er sikker på at ungen synes dagen har vært perfekt ;)

Jeg føler ikke det er dårligmamma jeg heller :p men ifølge hva andre skriver de gjør og hva jeg kan lese på facebook så er stort sett alles dager fylt med fornuftige aktiviteter for barna :p derfor følte jeg for å skryte litt av vår daffedag :) den har vært hærlig ;) hehe

Har hatt dårlig-mamma-uker jeg! :p tok oss en tur i dyreparken i går da. 3 timer der, og jeg kjenner det var siste gang med lillebror i magen :p jentungen har fått innedag i dag, og får sannsynligvis det i morgen og...

Jeg føler ikke det er dårligmamma jeg heller :p men ifølge hva andre skriver de gjør og hva jeg kan lese på facebook så er stort sett alles dager fylt med fornuftige aktiviteter for barna :p derfor følte jeg for å skryte litt av vår daffedag :) den har vært hærlig ;) hehe
Å ja da, bare fornuftige aktiviteter her - NOT ;) :P

72141745ecf96dda1035678139a56ffa

Håper dette kompenserer for kjedelige inne-dager :p

Vi har også hatt noen sløve dager her i jula. Men frøkna virker uansett fornøyd. Vi har tegnet, perlet, holdt på med plastelina, sett film.. :) I hverdagen er det jo ikke så veldig god tid til sånt etter jobb/bhg + middag. :)

Her har vi også hatt en sånn dag i dag egentlig. Litt Yatzi spilling med barna, ellers bare TV titting her og daffet i dag. Det er lov å ha sånne dager også, jeg tror alle har noen sånne dager :)

Back
Topp