Dårlig magefølelse..

Frøken_

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2023
Vi skal på ultralyd på mandag, er da 7+2. Har veldig dårlige magefølelse på at det er noe liv der.. Har liksom ikke kjent noe til noen symptomer også syns jeg hcg steg litt lite da jeg tok blodprøver for noen uker siden..
Hcg:
5+3: 4068
5+5: 6326

Har vært en liten betryggende tanke at legen så en liten spire på utvendig ultralyd 5+3, men ikke sikkert den lever..
Uff, føler meg veldig negativ nå, men det er sånn jeg tenker.. :happy090

Flere som har hatt dårlige magefølelser, men at det har gått bra fordi? :)

Jeg hadde også dårlig magefølelse, men ble veldig rolig og glad for å se en liten tass med bankende hjerte på tirsdag (var da uke 8+5). Har nesten ikke merket symptomer, annet enn hodepine..

Jeg har også det. Men det hadde jeg også i forrige svangerskap (den gangen nesten helt symptomfritt), og resultatet at det er snart 2 år gammel og løper sirkler rundt meg :love7

Vi er alle forskjellige. Jeg er en sånn som bekymrer seg en del og ikke helt tror det går bra før iallefall TUL.

Jeg har også det. Men det hadde jeg også i forrige svangerskap (den gangen nesten helt symptomfritt), og resultatet at det er snart 2 år gammel og løper sirkler rundt meg :love7

Vi er alle forskjellige. Jeg er en sånn som bekymrer seg en del og ikke helt tror det går bra før iallefall TUL.
:Heartbigred

Jeg tror magefølelsen gjenspeiler mer hva du er redd for- enn hva som faktisk er.

Men skjønner at du bekymrer deg (vi er flere som gjør det). Heldigvis er det ikke så lenge til mandag. Masse lykke til! <3

Back
Topp