Dårlig magefølelse:(

Mpa89

Flørter med forumet
har siden inatt hatt en utrolig rar og dårlig følelse om at d er noe som ikk stemmer.. Har ingen smerter eller blødninger, men kvalmen har dabbet av og merker ingenting i magen heller..

Er 10+2 idag og skjønner ikk hvor jeg skal gjøre av meg. Sitter m klump i halsen på jobb.. Prøvde å få en fremskyndet time til TUL på sykehuset men det så de ingen grunn til :(

Har det klikket for meg....
 
Det har ikke klikket for deg, jeg tror det er helt vanlig å kjenne det sånn i blant. Jeg synes ikke det høres ut som om du har noen tegn til at noe har gått galt; er jo mange som opplever at kvalmen slipper taket mot slutten av første trimester. Men det høres vondt og slitsomt ut å ha sånne tanker som du har nå, kan du ikke ta en telefon til helsestasjonen for en prat med jordmor?
 
Sist slet jeg med ekstrem kvalme frem til uke 10-11 akkuratt slik du er nå:) helt vanlig at det begynner å gi seg i den tiden :)
 
Dårlig magefølelse kommer og går her. Er en veldig beskymret person så overreagerer nok. Har veldig få symptomer som også har forsvunnet nå i uke 11.
 
Det har ikke klikket for deg, jeg tror det er helt vanlig å kjenne det sånn i blant. Jeg synes ikke det høres ut som om du har noen tegn til at noe har gått galt; er jo mange som opplever at kvalmen slipper taket mot slutten av første trimester. Men det høres vondt og slitsomt ut å ha sånne tanker som du har nå, kan du ikke ta en telefon til helsestasjonen for en prat med jordmor?

Jeg fikk snakke med jordmor på sykehuset men hun sa bare at hvis d er SA så ordner kroppen opp selv og d ikk er noe å gjøre uansett.. Og at hun ikk ville gi mg noe time før den j er satt opp til 22 des :( så nå innbiller j meg både d ene og det andre siden hun nevnte SA... Er mest redd for MA:(
 
Jeg hadde nesten ingen symptomer, bare såre pupper og kvalm en sjelden gang. Reiste på tidlig ul i uke 12 å alt var fint :)
 
Jeg har siden uke 8 hatt veldig av og på med kvalme og både gyn og lege har sakt at det er vanlig med symptomer som kommer og går. Jeg og ble veldig redd når jeg mistet alt av symptomer første gang:) og alt har gått bra hittil;) tror det ligger litt i oss å være bekymret for at noe er galt.
 
Føler d sånn av og til jeg å, men jeg ser magen vokser og kjenner den lille inni der (kulen) så må man vel bare ta seg i nakkeskinnet og tenke at sannsynligheten er veldig liten for at noe er galt så lenge d ikke er andre indikasjoner, jeg har også mindre kvalme nå, tror d er normalt at d stopper litt hos noen. <3
 
Jeg hadde samme bekymringen da jeg i uke 9 mistet alle symptomene. Uka etter kom de tilbake med dobbel kraft :p
 
Hadde det slik med førstemann. Hadde kun bittelitt kvalme en uke eller 2 og lurte på hvorfor jeg ikke hadde mer plager. Ul viste en liten spire som var frisk og rask men mangel på symptomer gjør oss ofte mer bekymret enn nødvendig. Det 2. trimesteret er det så blir sett på som det beste ifht plager osv
 
Takk for all støtten jenter <3 blir litt roligere, men ville helt hatt en bekreftelse. Prøvd å ringe private for ultralyd men ingen som har ledig før neste uke.. Får bare smøre meg med tålmodighet.. For en fæl følelse å går rundt med:(
 
Tror det er ganske vanlig å tenke sånn noen dager! Prøv å slapp av og kjenn på det i noen dager (om du klarer). Kjente på de samme følelsene i forrige svangerskap, og følte jeg bare måtte dra å sjekke det. Var omtrent helt fra meg av bekymring.. Mannen snakket meg til slutt fra det, og vi dro på tidlig ul, som planlagt, i uke 13. Snakk med noen rundt deg om du kan..klem:)
 
Skjønner hva du mener. Hadde brun utflod for to dager siden, å siden da har kvalmen avtatt. Så selv om jeg ikke har blød eller no, har jeg en dårlig følelse. Jeg er bare 7+4
 
Back
Topp