Dårlig magefølelse:/

Man produserer ulik mengde med hcg, så dette kan gå helt fint! <3

Ja men eg tok den 22 mai ein test til og då viste seg 2+3 so eigentlig forventa at den skal vise de samma eller 3+ :/

Kjære du skjønner godt at du er bekymret. Aldri er godt tegn når hcg'en er falllende. Ta og bestill time til legen så du får målt med blodprøve. Har du noe smerter/blødning?

Kjære du skjønner godt at du er bekymret. Aldri er godt tegn når hcg'en er falllende. Ta og bestill time til legen så du får målt med blodprøve. Har du noe smerter/blødning?
Eg har hatt litt brun utflod i dag tidlig og tok blod prøve i dag tidlig, får svar i måro :/ offf ik berre berre å være gravid:/ kjenne begynne å grine her, og so er eg på jobb, og de e butikk:/

Men kan de være at de va ik nok konsentrert urinen?! Eg va på do før eg tok testen og tok eg berre ein tur på apoteket me de samma og kjøpte test, og gjekk in på do igjenn og testa me 5 -10 min mellom rom?! Og i tilleg drakk eg ein kopp te rett før eg va på do?

Det står vell i bruksanvisningen til de testene med ukesindikator at man må bruke morgenurin for at ukesindikatoren skal gi riktig utslag.

Så kjedelig. Så tråden din men ønsket ikke svare deg tidligere idag. Jeg opplevde det samme ble aldri 3+ på testen min. Kun 1-2. Men Ikm er til neste uke allerede. Tia flyr og håper vi blir fort gravide igjen ;)

Så dumt.

Klem. Ta vare på hverandre og lykke til videre

Back
Topp