Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men eg tok den 22 mai ein test til og då viste seg 2+3 so eigentlig forventa at den skal vise de samma eller 3+ :/
Eg har hatt litt brun utflod i dag tidlig og tok blod prøve i dag tidlig, får svar i måro :/ offf ik berre berre å være gravid:/ kjenne begynne å grine her, og so er eg på jobb, og de e butikk:/Kjære du skjønner godt at du er bekymret. Aldri er godt tegn når hcg'en er falllende. Ta og bestill time til legen så du får målt med blodprøve. Har du noe smerter/blødning?
Tok ei blod prøve i dag tidlig og får svar i måro:/Da blir det noen annet ja :-( dra til lege og be om hcg blodprøve. Håper dette går fint!!
Men ingen smerter! Eg e berre uvel og kjenne meg slitten!Kjære du skjønner godt at du er bekymret. Aldri er godt tegn når hcg'en er falllende. Ta og bestill time til legen så du får målt med blodprøve. Har du noe smerter/blødning?
Eg får ta ein i morgen tidlig!Det står vell i bruksanvisningen til de testene med ukesindikator at man må bruke morgenurin for at ukesindikatoren skal gi riktig utslag.
Tusen takk ♡Jeg krysser ihvertfall alle fingrene mine for deg!![]()