Dårlig magefølelse og lite søvn *oppdatert*

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Da er jeg på tur hjem fra tul. Vi fikk se en liten spire med et sterkt bankende hjerte:Heartred
Men.. han så noe som han ikke var sikker på var, det kunne være et ødem eller det bare var en synsforstyrrelse rett og slett. Jeg ble henvist videre for å undersøke det på sykehuset. Jeg skjønte ikke hva han mente, men mannen jobber i helsevesenet så han forklarte meg når vi kom ut. Han sa, når det er snakk om ødem så har det som regel med hjerte eller lunge å gjøre. Hjertet var veldig fint, sterke hjerteslag så ingenting tyder på at det er noe galt egentlig. Men jeg er redd, engstelig. Han trodde jeg kom til å få inn på sjekk over helga. Så nå må jeg bare komme meg gjennom helga og tenke positivt.
 
Sikker at ødemet var på fosteret? Det kan vel også være i livmoren? *prøver å tenke positivt*
 
Sikker at ødemet var på fosteret? Det kan vel også være i livmoren? *prøver å tenke positivt*

Ja jeg aner ikke.. vi synes det ser rart ut. Skal snakke med jordmoren min ikveld, håper hun har noen positive ord å komme med også. Her er bilde
 

Vedlegg

  • 711DC61D-D34D-4F7F-BB68-0FFB237C8D30.jpeg
    711DC61D-D34D-4F7F-BB68-0FFB237C8D30.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 71
Ja jeg aner ikke.. vi synes det ser rart ut. Skal snakke med jordmoren min ikveld, håper hun har noen positive ord å komme med også. Her er bilde

Jeg tror man kan ha det i livmoren også og at det kan gi blødninger, men også at det bare kan tømme seg og likevel gå fint. Godt du har jordmor å sparre med!
 
Jeg tror man kan ha det i livmoren også og at det kan gi blødninger, men også at det bare kan tømme seg og likevel gå fint. Godt du har jordmor å sparre med!


Ka nå har jeg akkurat kommet hjem fra jm, er så glad for at jeg har henne! Hun mener at det ikke er noe galt med babyen, men det er noe annet som ligger i livmor som f.eks det kan være rester etter en tvilling osv.. Er litt mere beroliget nå, så helga skal gå bedre enn jeg trodde tidligere i dag. Håper på ny sjekk i starten av neste uke.
 
Back
Topp