Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De siste to dagene har jeg slitt skikkelig med magen. Først får jeg skikkelig mageknipe før jeg så må bare løpe på do. Er løs i magen, noe som er litt kjedelig. Er det for at magetrollet begynner å ta stor plass?
Jeg har litt av samme problemet, men jeg skylder på varmen jeg da Er ikke helt sikker på hva årsaken kan være, men kanske det er babyen som flytter på seg og gir deg mer plass til tarmene? Som gjør at det plutselig kommer?
Jeg har også hatt det sånn innimellom nå den siste måneden! I tillegg sliter jeg med en nydelig veksling av diaré og forstoppelse innimellom.. På apoteket fikk jeg de melkesyretablettene som heter "reise" for å gjøre det bedre. Tror det er veldig vanlig å være "rar" i magen på diverse måter under graviditeten.
Tror det er vanlig å få litt problemer med magen når babyen blir større og det blir mindre plass til tarmene! Er morsomt å se bilder av hvordan innvollene blir presset litt oppover når magen vokser! Sliter også med hard og løs mage for tiden!
Har slitt med magen i årevis uten at de har funnet noe galt, så for meg er mageplagene jeg har nå helt normale. Her veksler det mellom alt, hele tiden Men prøver hele tiden å huske på å drikke nok, spesielt samtidig som jeg spiser. Forstoppelse nå er ikke festlig! Redd for å skvise ut mini
Takk for alle forskjellige svarene jeg har slitt selv med forstoppelse siden keisersnittet for 7 år siden, så er nesten en befrielse å få til å gå så ofte på do men kunne ha vært en mellomting, samtidig som at magesmertene er så intense til tider at jeg tror nesten det er fødsel på gang haha.