Dårlig mage

Frøbel

Glad i forumet
jeg er vanligvis plaget med treg mage, men nå har jeg hatt flere runder med skikkelig løs mage og masse luft. Er dette gravidplager? I dag er jeg hjemme pga voldsomt vondt i magen og løper på do hele tiden!

Last edited:
Jeg har ekstremt treg mage, ikke hver dag jeg kommer meg på do, må bruke laaaaang tid hver gang..var likens i første svangerskap..

Ja. Det er like vanlig å være løs i magen som hard når man er gravid. Jeg er løs i magen nå, og regner med at jeg blir forstoppet i slutten av sv.skapet. Var sånn sist...

Jeg var veldig løs tidligere, nå er det litt opp og ned. Men jeg har heldigvis sluppet unna hard mage så langt;)

Oh yes... Løs mage deluxe og gassfabrikk D:

Sist gang var jeg veldig plaget med treg mage og forstoppelse i begynnelsen av svangerskapet. Denne gangen har jeg løs mage, ble litt bekymret først, men siden andre her også har det regner jeg med at det er normalt :)

Her veksler det mellom treg og løs, og konstant mye luft, hurra. Så har begynt å drikke Biola hver dag og håper det hjelper.

Ganske løs her og i forhold til vanlig, og mye luft.
Sist gang merket jeg ingenting bortsett fra litt ekstra luft, men "alt" er vel normalt når man er gravid..

Med første var eg veldig løs i magen. Nå er eg heller litt treg i magen

Back
Topp