Dårlig mage..

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Altså, beklager å måtte spørre.. Men er det ikke meningen at man skal være forstoppet når man er gravid??? Her går det rett igjennom:/

Har vært dårlig i magen til tider her å, funne ut at det hjelpe å slappe godt av etter maten. Visst e bevega me for mye rett etterpå blir e fort dårlig og alt bare renne rett gjennom. Håpe det kan hjelpe for de å :)

Jeg har samme problemet, diare hver morgen med magevondt og det hele... tar litt tid før jeg kommer meg på jobb om morgenen for å si det slik, må tilbringe litt tid på do først med litt løping frem og tilbake. Forstoppelsen kommer nok litt lengre ut i løpet! Spiste en del svisker og linfrø sist svangerskap for å si det sånn....
Nå blir jeg bedre om jeg spsiser biola med blåbær, det skal være litt stoppende..

Jeg hadde det sånn du beskriver de første to ukene (fra 4 til 6/7 uke), men de siste to-tre ukene har jeg vært kjempeforstoppet... Så det er nok ganske individuelt.

Jepp me to akkurat det samma i fra uke 5-7 men nå normalt

Hm, men da satser jeg på at det skal være sånn, er 10+2, men så har jeg alltid vært sånn at med mindre jeg er helt stabil (hverken glad, trist eller nervøs)I)) osv) så må jeg lett på do:P

Det er like normalt med løs mage i starten, så kan du heller glede deg til forstoppelsen kommer om noen måneder:P

*sniker litt fra november*

Back
Topp