dårlig mage???

Miramarmora

Forelsket i forumet
Jeg sliter en del med romling i magen til tider. Og et par ganger på kanskje 2 uker har jeg så godt som hatt diare 1 gang i løpet av dagen, og fin resten. Er jo kvalm nå i tillegg.. Men er det flere som opplever d samme?? Jeg vet d ikke er omgangssyken, for da pleier jeg å kaldsvette

Har hatt mye magetrøbbel sålangt men det foreløper mest som luft,luftsmerter og hard /treg mage..

Forundrer meg ikke om det er svangerskapet som gir deg plagene:) Virker som det meste er normalt og mulig:) Såfremt du ikke har langvarig diare da..

Jeg er veldig løs i magen(beklager) men vil heller det enn å ha forstoppelse med jevne mellomrom som sist svangerskap. Hadde mye smerter og var på ul for å sjekke at alt var ok. Fikk beskjed om at alt var bra med barnet og at jeg måtte kjøpe avføringstabletter på apoteket.

Oh... ja... Rumling, diarre 1-2 ggr daglig, og mye luft... Noe som tyder på forstoppelse for min del.... I dag, for første gang på et par uker har jeg endelig hatt "normal" mage... Men fortsatt mye rumling og luft da...

Jeg har hatt mye løs mage den siste uken, mye romling og sult også.. Kjenner ingen kvalme enda (håper ikke det kommer heller :P) bare litt uggenhet av og til.

Er det skadelig for fosteret å ha løs mage daglig? Hvis ja, hva er tidsgrensen for å kontakte lege?

Så godt å høre at d er flere Kvalmen har tatt meg for fult disse dagene. Så håper ikke d blir noe spying i tilleg til denne dårlige magen

For å være skikkelig detaljert; her er det både spy og diaré :(

TePa skrev:
For å være skikkelig detaljert; her er det både spy og diaré :(

noooo... DET burde jo ikke være lov!!!
Er stygt redd d ender me d her og, for nå i kveld har jeg sittet med spysmaken i nebbet.... Blæ

Magen min er helt på villspor også! Tror det er ganske vanlig når man er gravid.

Er nesten et ork å være på middagsbesøk noen plass, for er som regel da jeg blir skikkelig dårlig. uff...

Magen min er og på bærtur. Jeg er løs i magen nesten en gang om dagen, og da gjerne etter jeg har spist meg litt for mett. Og så de tre siste dagene så sier virkelig magen i fra om den er sulten, men en sinnsyk høy rumling...

Back
Topp