dårlig....... kvalme......

eelo

Blir kjent med forumet
no har eg hatt kvalme og oppkast i over 4 uker... det begynner å merkes på kroppen..
i helgen blei eg lagt inn på sykehus for å få i meg litt intravenøst.....så galt har det aldri vore før...
så fikk eg noen piller mot kvalme som var kjempe gode....
eg kunne spise uten å kaste opp eller føle meg uggen når eg spiste maten....
det var en deilig følelse..
så sku eg få resept på noen lignende tbl når eg sku reise hjem, gikk på apoteket og tenkte at no er eg kvitt plagene... men de tlb eg hadde fått skrive ut var bare reisesyketbl...
de virker jo ikke.... eg er jo like dårlig igjen no..... sutre sutre.....

Uff, det hørtes ikke godt ut. Håper du blir bedre snart. Klem emoticon

Det var ikke bra :-( Kanskje du må ringe sykehuset igjen og spørre hva det var du fikk der? Og gjerne tipse oss etterpå ;-)

eg fikk noe på sykehuset som igrunn du ikke skulle ta for mye av når du var gravid for det var et sterkt stoff.... så eg fikk det bare intravenøst i små doser eg da.. men du kunne få det i tbl form og men det var visst ikke så heldigt når du gikk gravid

Det hørtes ikke godt ut!! Håper du blir bra snart!!

Det var synd! :-(

eelo skrev:
eg fikk noe på sykehuset som igrunn du ikke skulle ta for mye av når du var gravid for det var et sterkt stoff.... så eg fikk det bare intravenøst i små doser eg da.. men du kunne få det i tbl form og men det var visst ikke så heldigt når du gikk gravid

Uffda, stakkars! Må virkelig ikke være noe greit å være så kvalm og dårlig at det ender med sykehusinnleggelse. Syns synd på deg! God bedring.. :)

Back
Topp