Dårlig kondis!!!

Latterfrosken

Forumet er livet
Er det flere her som sliter med dårlig kondis??? Jeg selv blir andpusten bare jeg går opp en lang trapp. Og må ta meg en pause. Og oppoverbakker....? Ja det tør jeg ikke snakke om engang. Jeg høres faktisk ut som en hvalross, (ser snart sånn ut og) når jeg beveger meg bare den minste bakke. Dette har jeg aldrig vært borti på den måten før. Og jeg går jo en tur stortsett hver dag etter anbefaling fra fysioterapeut. (har bekkenløsning)
Er det bare meg dette gjelder? Klem[;)]

meg og.. og mange flere..[;)]

Det er nok slik det er for de fleste. Hjertet skal pumpe ekstra med blod nå, da blir det slik. Du skal dele oksygenet med noen, vet du.

hahaha jah!

Var ute og syklet en tur i sta. Tenkte at jeg skulle ta en tur ned på bensinstasjonen og fylle på litt luft i bak-dekket på jernhesten. Enten så hadde litt luft siget ut, eller så har jeg blitt tyngre.....

Jeg skjønte ikke at ventilen og pumpa ikke samsvarte og klarte å slippe ut luft istede for å fylle på. Bare knot! Aldri sett på makan til high-tec ventiler.

Da jeg skulle sykle kjem var bak-dekket omtrent på felgen og forbanna treg å sykle. Tror den lille gutten i magen har lært mange stygge ord på den korte turen[&:]

hehe, det spørs ja om han tar lærdom fort[:D]

henger meg på her jeg også!! [:)]

Kondisen er elendig...svømmer litt,, men det er ikke kondis :-)

Huff, ja! Skiftet på senga i går, det var jo en hel treningsøkt!!! Phu... Skal ikke mye til for at jeg må ta meg en fem-minutt, eller ti...

.jeg har også fått dårligere kondis .går fortsatt turer og går på jobb.det er nok de ekstra kiloene som tar på også.blir jo som å gå med ryggsekk på magen.[:)]

Back
Topp