Dårlig kondis

Solstråla88

Flørter med forumet
Huff, i dag føles det som om jeg har tatt flere hundre skritt tilbake. Når jeg begynte som lastebilsjåfør så var jeg på mitt tyngste og mest dårlige form. En liten bakke fikk meg til å pese som om jeg skulle ha løpt flere mil [emoji849]

Men i dag fikk jeg den følelsen tilbake [emoji849]

Jeg gikk opp en liten bakke, men når jeg kom til toppen så kjentes det ut som om jeg skulle dø av oksygenmangel. Hallo liksom, bakken var kanskje 25 meter lang og ikke så veldig bratt, men huff [emoji849]

Håper ikke dette varer og at dette kommer i sammenheng med at jeg ikke er i form..

Noen flere som opplever å bli så sliten av så lite?
 
Det er helt normalt når man er gravid [emoji4] Tenk så mye kroppen din jobber med døgnet rundt! Både nå og forrige gang stupte kondisen rett etter positiv test.
 
Jeg blir også anpusten av den minste bakke, er superflaut om jeg går sammen med noen som ikke vet at jeg er gravid, håper bare magen popper ut snart så jeg ikke føler at jeg må unnskylde meg....
 
Bare trappa i huset er en utfordring. Pulsen løper i hundre etter en litt rask runde opp i 3 etasje. Hvis ikke jeg husker helt feil så syns jeg det ble litt bedre etterhvert i forrige svangerskap men det tror jeg var fordi jeg ble i generelt bedre form etterhvert og at jeg aldri blei spesielt stor.

I 11+2 nå og magen føles allerede som en elefant.
 
Det er helt normalt når man er gravid [emoji4] Tenk så mye kroppen din jobber med døgnet rundt! Både nå og forrige gang stupte kondisen rett etter positiv test.

Puh, da ekke jeg den eneste [emoji16]

Må jo flire av meg sjøl der jeg peser som en utslitt hund på en gloheit sommerdag
 
Jeg blir også anpusten av den minste bakke, er superflaut om jeg går sammen med noen som ikke vet at jeg er gravid, håper bare magen popper ut snart så jeg ikke føler at jeg må unnskylde meg....

Jeg har jo kulen på magen jeg og vagger som om jeg skulle nærme meg termin i tillegg

Men godt vi er flere som opplever dette [emoji1303]
 
Veldig vanlig at man blir fort andpusten som gravid, selv ved et utgangspunkt som godt trent ;)
Jeg har pleid å merke det allerede før positiv test alle gangene jeg har vært gravid.
 
Back
Topp