Blæh... Har vært i kontakt med helsesøster allerede et par ganger i forbindelse med veiing av tvillingene, og må innrømme at vi har utrolig dårlig kjemi. Jeg syns hu er arrogant og har en skikkelig ovenfra-og-ned-holdning. Urk... Hu behandler meg og mannen min som om vi ikke har peiling på hva vi driver med, og virker rett og slett mistroisk til oss. Og det gjelder ting som flaskemating, bleieskift osv. Vi har en sønn på to år som også var flaskebarn, og som vi aldri har hatt noen problemer med, men det virker ikke som hu tror at vi kan noe om babyer. Hu kjenner oss ikke i det hele tatt, og vet ingenting om oss. Hu stiller hele tiden kritiske spørsmål som insinuerer at vi har gjort dårlige valg... "Å... Følte dere dere virkelig klare til å dra fra sykehuset etter bare 4 dager med premature tvillinger???" (Det var ingen grunn for at vi skulle være der lenger. Vi følte oss supertrygge, jentene var 100% i toppform og vi har tross alt et barn til å ta oss av hjemme. Leger og jordmødre syns vi skulle "komme oss hjem"...) "Å... Er dere på "farten" allerede? Syns dere virkelig det er greit???" (Jeg sa at vi hadde litt dårlig tid fordi vi måtte innom en butikk å bytte noe babytøy før neste mating.) "Å... Skal du virkelig ikke amme?" (Av flere årsaker KAN jeg ikke amme, uansett om jeg vil det mer enn noe annet...) Hu syns også at vi er veldig unge til å ha barn (vi er 26 år begge to, blir 27 i år). Kjipt å ha dårlig kjemi altså... Har aldri hatt det med noen før jeg... Noen som vet om det er vanlig å bytte helsesøster? Er det like "akseptert" som å bytte jordmor man har dårlig kjemi med??