Dårlig imunforsvar?

ECB

Glad i forumet
noen andre her som har dårligere immunforsvar nå i graviditeten? Jeg har ikke hatt innfluensa på mange år. Nå har jeg fått dritten for andre gang denne graviditeten.

Har skjønt at det er vanlig i allefall. Har forventa bli sjuk, men det har faktisk gått bra enn så lenge. Blir sjelden sjuk og har ikke blitt noe mer utsatt under graviditeten heller, heldigvis :)

Har hatt infeksjon i luftveiene, feber 2 ganger og blitt fortere forkjølet. Før jeg ble gravid,hadde jeg ikke vært syk på 1.5år, så her er virkelig immunforsvaret svekket!

Jeg har aldri hatt så godt immunforsvar som nå:) Mannen lå som et skakt med influensa i 2 uker:) var også på besøk hos min bror hvor mer eller mindre hele familien hadde omgangssyken.

Jeg har aldri hatt så godt immunforsvar som nå:) Mannen lå som et skakt med influensa i 2 uker:) var også på besøk hos min bror hvor mer eller mindre hele familien hadde omgangssyken.
Samme her. Knapt vært syk dette svangerskapet, og sånn var det sist også [emoji4][emoji106]

Var endel forkjølt i vinter, men ikke vært syk siden februar nå.:) forrige svangerskap ble jeg kun forkjølet helt på slutten, og da hadde jeg ikke vært syk på 3 år.:)

Bortsett fra at jeg hadde omgangssyke i november, har jeg holdt meg forbausende bra denne vinteren. Mannen også, faktisk. Den eneste som har slitt med virus hos oss i vinter er bikkja [emoji23]

Man har nedsatt immunforsvar som gravid. Hadde feber og mange halsbetennelser før jul, pluss omgangssjuke i julen, og halsbetennelse på nytt etter det[emoji85]

Back
Topp